جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام رضایی با بیان این که امروز همه وظیفه دارند از ظرفیت های موجود در جهت معرفی دستاوردهای انقلاب به عموم جامعه بهره گیرند، گفت: تلاش دشمن در آستانه دهه چهارم انقلاب، تبلیغ علیه خدمات و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید احمد جباری، امام جمعه چالوس، شب گذشته در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان به جایگاه انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی اشاره کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی به یک درخت تنومندی تبدیل شده که هیچ قدرتی نمی تواند آن را تکان دهد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی برای رسیدن به چنین جایگاهی مشکلات و سختی های بسیاری با همراهی مردم طی کرده است، افزود: اگر همراهی و حضور در صحنه مردم نبود، امروز جایگاه انقلاب اسلامی این گونه نبود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی در میان توطئه ها و نقشه های ظالمانه دشمنان قسم خورده به چنین جایگاه ارزشمندی دست یافته است، گفت: تحریم های چهل ساله دشمن نتوانسته ذره ای از اعتماد به نفس ملت ایران در رسیدن به اهداف انقلاب بکاهد.

امام جمعه چالوس با بیان این که انقلاب اسلامی در مسیر حرکت خود همه قدرت های جهانی را کنار زده است، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به الگویی برای سایر ملت های جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که امروز دشمن از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی به شدت هراسان و عصبانی است، خاطرنشان کرد: همه تلاش دشمن در سال های اخیر جلوگیری از پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور در عرصه های مختلف بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن قسم خورده ملت ایران حتی برای جلوگیری از پشرفت کشور، دست به جنایت های بزرگی علیه این ملت زده است، تصریح کرد: در این مسیر حتی دانشمندان بزرگ کشورمان را به شهادت رساندند تا مانع از پشرفت کشور شود.

امام جمعه چالوس با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب بیداری بسیاری از ملت های جهان شده است، خاطرنشان کرد: امروز ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان امروز بیدار شده و در برابر حکام دیکتاتور خود ایستاده اند.

حجت الاسلام رضایی با بیان این که امروز همه وظیفه دارند از ظرفیت های موجود در جهت معرفی دستاوردهای انقلاب به عموم جامعه بهره گیرند، گفت: تلاش دشمن در آستانه دهه چهارم انقلاب تبلیغ علیه خدمات و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران با قدرت مسیر تعیین شده خود را دنبال می کند، خاطرنشان کرد: هیچ قدرت جهانی نمی تواند مانع رسیدن بزرگ ایران به اهداف پیش روی این ملت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha