شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

مدیر کل اوقاف مازندران از پیامبر گرامی اسلام(ص) به عنوان محور وحدت امت اسلامی یاد کرد و گفت: امروز معارف قرآنی، سیره نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت(ع) می تواند جامعه اسلامی را به جایگاه والایی در جهان برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از حوزه مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت در ساری برگزار شد، بر ضرورت بهره گیری از سیره نبوی در جامعه امروز تأکید کرد.

وی با بیان این که نامگذاری هفته ای به عنوان هفته وحدت از سوی امام خمینی(ره) نشان از دور اندیشی ایشان دارد، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری چنین عنوانی بسترهای لازم را برای وحدت عملی میان امت اسلامی فراهم کردند.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که وحدت میان امت اسلامی همواره یکی از مهم ترین دغدغه های امام خمینی(ره) بود، گفت: امروز نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان مسیر ارزشمند هستند.

وی با اشاره به این که امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در میان انبوهی از توطئه ها و هجمه های دشمنان اسلام، پرچم وحدت میان مسلمانان را در جهان به اهتزار در آوردند، تصریح کرد: ملت های مسلمان باید با تبعیت از سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) در زیر این پرچم وحدت اسلامی قرار گیرند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که امروز وحدت اسلامی یک مسأله حیاتی و استراتژیک در دنیای اسلام است، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که دشمنان در جهت نابودی اسلام ناب هم قسم شده اند، وحدت و همبستگی میان مسلمانان امری بسیار ضروری است.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که امت اسلامی نباید بگذارند قدرت های استکباری بر امور کشورهای مسلمان مسلط شوند، تصریح کرد: تنها راه جلوگیری از سلطه دشمن بر کشورهای اسلامی، وحدت و همبستگی میان مسلمانان است.

مدیر کل اوقاف مازندران با تأکید براین که امروز وقت آن رسیده که متفکران و دانشمندان جهان اسلام در جهت وحدت اسلامی گام بردارند، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تحقق یک وحدت عملی در جامعه اسلامی بهره گرفته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران از پیامبر گرامی اسلام(ص) به عنوان محور وحدت امت اسلامی یاد کرد و گفت: امروز معارف قرآنی، سیره پیامبر (ص) و اهل بیت(ع) می تواند جامعه اسلامی را به جایگاه والایی در جهان برساند.

وی با تأکید براین که امروز امت اسلامی باید در خط مقدم مبارزه با استکبار و استعمار جهانی قرار گیرند، خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان در مبارزه با ظلم و استبداد جهانی هم گام و هم فکر باشند به طور حتم پیروزی نهایی از آن مسلمانان خواهد بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که امروز تقویت نقاط مشترک در میان مسلمانان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: با تقویت این نقاط مشترک باید دستان شیطانی دشمن را از منابع و منافع کشورهای اسلامی قطع کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha