پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وزیر مسکن اسرائیل:

حوزه/ وزیر مسکن اسرائیل گفت: این کشور به زودی نوار غزه را به طور کامل برای خود می کند و نفس های یحیی سنوار به شماره افتاده و وی دوران پیری خود را نخواهد دید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از lepetitjournalmarocain، روز گذشته وزیر مسکن و شهرک سازی اسرائیل در مصاحبه با مطبوعات ادعا کرد که این رژیم به زودی نوار غزه را به طور کامل تصاحب خواهد کرد، وی همچنین یحیی سنوار رهبر جنبش حماس در غزه را تهدید کرد که نفس های وی به شمارش افتاده و او دوران پیری خود را هرگز نخواهد دید.

وی همچنین در ادامه مصاحبه خود اینچنین گفت: به زودی پرچم های اسرائیل در سراسر نوار غزه به اهتزاز در خواهد آمد و نزدیک است روزی که فلسطینی ها با دستان خود اراضی و زمین هایشان را رها کرده و غزه را تحویل دهند.

یوآو گالانت در ادامه تهدید کرد: نفس های یحیی سنوار روز به روز در حال کم شدن است است و من قول می دهم که وی دوران پیری و خانه نشینی خود را نخواهد دید.

گالانت به عنوان وزیر مسکن فعلی و معاون نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت: حماس باید برای انتقال قدرت فوری و جدی در غزه تصمیم بگیرد یا اینکه با اسرائیل مبارزه کند و یا اینکه خلع سلاح شده و اراضی نوار غزه را تخلیه کند و اختیار کامل آن را در اختیار اسرائیل بگذارد و تنها در این صورت یعنی تسلیم شدن حماس ما می پذیریم که با این جنبش مذاکره کنیم.

لازم به ذکر است که چند روز پیش نیز وزیر امنیت داخلی اسرائیل گفته بود: وقت آن رسیده که اسرائیل با برنامه ریزی دقیق و منسجم تر و هدف قرار دادن سران مقاومت و حماس در فلسطین به این جنگ طولانی و هزینه ساز خاتمه دهد.

به تازگی رژیم صهیونیستی پس از حمله به مراکز وابسته به حماس در نوار غزه با واکنش تند و کوبنده حماس روبرو شد و مجبور به پذیرش آتش بس شد و در همین راستا وزیر دفاع این رژیم نیز استعفا کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha