سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با تاکید بر این که نباید اجازه دهیم اقتصاد مقاومتی مانند طرح مهندسی فرهنگی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده بود به شعار زدگی دچار شود، گفت: راه تحقق اقتصاد مقاومتی اوج گیری تولید در کشور با استفاده از ظرفیت های درونی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی با حضور در برنامه «لحظه های آسمانی» سیمای مرکز قزوین گفت: اگر معیشت را مدیریت کنیم می توانیم به اقتصاد مقاومتی برسیم و نیازهای جامعه را پاسخ دهیم.

وی خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری و مناسب از ظرفیت ها، توانمندی ها و  داشته های خویش در اقتصاد مقاومتی مطرح بوده و می توان آن را به عنوان یک فرهنگ در میان مردم و جامعه نهادینه کرد تا بتوان رشد اقتصادی و رهایی از وابستگی را بوجود آورد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: نباید اجازه دهیم اقتصاد مقاومتی مانند طرح مهندسی فرهنگی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده بود به شعار زدگی دچار شود، بلکه باید از همه ابزارهای موجود برای مبارزه با آفت های شعارزدگی اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: راه تحقق اقتصاد مقاومتی اوج گیری تولید در کشور با استفاده از ظرفیت های درونی است و موازی کاری نیز از مهم‍ترین موانع تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به فرارسیدن هفته بسیج  وهفته وحدت پرداخت و بیان کرد: نام مبارک بسیج امروز ترس وحشتی در بین تمام دشمنان و استکبار جهانی انداخته که باید قدردان روحیه فداکاری وجهادی این عزیزان باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد:در کشور ما امروز برخی روستاها دچارمشکلاتی هستند و همین بسیجیان سرافراز  بدون هیچ گونه چشم داشتی، در قالب اردوهای جهادی دانشجویی، روحانی، دانش آموزی و بانوان مبلغه به این روستا ها اعزام و کار سازندگی را انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به موضوع وحدت در جامعه اسلامی هم پرداخت و عنوان کرد: امروز تمام کشورهای اسلامی اگر به این موضوع بیش از پیش اهمیت دهند، دشمنان و استکبار جهانی نمی توانند بر آنها ظلم و ستم نمایند، لذا باید به این آیه قرآن مجید بیش از پیش اهمیت داده که از هر گونه تفرقه واختلاف در جامعه پرهیز نموده و به ریسمان الهی چنگ بزنیم.

یادآوری می شود، برنامه «لحظه های آسمانی» همه روزه ساعت ده صبح، با حضور کارشناسان حوزه علمیه قزوین و به تهیه کنندگی خحجت الاسلام احمدی، از شبکه استانی مرکز قزوین پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha