جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا فائق رستمی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: محبت اهل سنت کردستان به اهل بیت علیهم السلام همواره زبانزد خاص و عام بوده است، در کردستان علاقه مندی خاصی به اسلام و نظام اسلامی می‌بینیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، امروز در دیدار جمعی از علمای اهل سنت کردستان که همزمان با هفته وحدت با مراجع و علما در قم  برگزار می شود، در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: بسیار خرسندیم که در آستانه ولادت با سعادت پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) و امام صادق(علیه السلام) به همراه جمعی از علمای استان کردستان خدمت مراجع معظم تقلید و علما رسیدیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان و عضو خبرگان رهبری بیان داشت: محبت اهل سنت کردستان به اهل بیت(علیهم السلام) همواره زبانزد خاص و عام بوده؛ ما در کردستان علاقه مندی خاصی به اسلام و نظام اسلامی می‌بینیم. بطوری که 52شهید روحانی از این استان تقدیم نظام اسلامی شده است.

در ادامه این دیدار ماموستا فائق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنانی گفت: به سهم خودم ایام با سعادت ربیع الاول را خدمت شما و همه علمای اعلام تشیع تبریک عرض می کنم و هفته مبارک وحدت را گرامی می دارم.

وی افزود: امروز فرصت و نعمت بزرگی نصیب ما شده است که در مرکز هدایت و عرفان حاضر شده ایم، ما در استان خودمان هم مزار خواهر بزرگوار حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) را داریم و امروز هم توفیق بود که به محضر حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) و مراجع بزرگوار عالم تشیع برسیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری  بیان داشت: در رابطه با علامات وحدت شیعه و سنی در استان هم باید عرض کنم که حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی واقعا در این مسیر زحمت می کشد و کنگره بزرگ امام شافعی را برگزار کرده  که در تاریخ برای ما بی نظیر بوده است.

وی در پایان گفت: از علایق مردم کردستان به نظام و انقلاب اسلامی هم باید عرض کنم که این مردم در آخرین انتخابات خبرگان رهبری حضوری 85درصدی داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha