جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خبر گزاری حوزه

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به رسالت امروز جمهوری اسلامی ایران در جریان تحولات منطقه و در تقابل با دشمنان گفت: امروز فشار علیه جمهوری اسلامی ایران به نقطه اوج خود رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین صفدری، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی، ظهر امروز در همایش «محمد؛ بشیر وحدت»، در دانشگاه فرهنگیان مشهد با اشاره به رسالت امروز جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه و تقابل با دشمنان نظام و انقلاب، گفت: امروز فشار علیه جمهوری اسلامی ایران به نقطه اوج خود رسیده است.

وی با بیان این که دشمنان هدف خود را این قرار داده اند که کاری کنند نه چیزی از زمین و نه از آسمان ببارد و شرایط برای ملت ایران سخت و غیر قابل تحمل شود، تصریح کرد: امروز آنان برای ایجاد این شرایط با همه منابع ورود کرده اند.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی با بیان این که امروز با عملیات سنگین روانی مواجهیم و این همان ادامه حرکت روانی یهود علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) است، خاطر نشان کرد: جدیدترین چیزی که آمریکایی ها بر روی آن کار می کنند و در پستوهای فکری خویش بر آن تمرکز دارند، ایجاد راهبردی جدید تحت عنوان راهبرد پیروزی است و در حقیقت آنان به دنبال راهبرد جدیدی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به نام راهبرد پیروزی هستند و می خواهند از این راه بر ملت فشار وارد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفدری با بیان این که آمریکایی ها به خصوص ترامپ می گویند که در 30 سال گذشته رنگ پیروزی را ندیده ایم، ابراز کرد: به اذعان خودشان آنان در جنگ لبنان، سوریه و دیکر نقاط شکست خورده محسوب می شوند.

وی با بیان این که امروز آمریکایی ها در تقابل با ملت ایران 3 رویکرد دیگر را اتخاذ کرده اند، گفت: تقابل عینی با جمهوری اسلامی، به راه انداختن جنگ نیابتی با حضور تکفیری ها در حوزه نفوذ جمهوری اسلامی و پاره کردن مذاکرات سیاسی در موضوع هسته ای به دلیل عدم تامین منافع آنان سه رویکردی بوده که آنان در این مسیر اتخاذ کرده اند.

این مسئول امنیتی با بیان این که آنان می گویند باید بعد از پاره کردن توافق هسته ای ایران آنان را مجددا سر میز مذاکره بیاوریم، بیان کرد: بی شک ایران سر میز مذاکره با کسانی که به پیمان خود پایبند نیستند، حاضر نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفدری با بیان این که جمهوری اسلامی موفق بوده و در چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب به طور کلی عملکرد موفقیت آمیزی نیز داشته، عنوان کرد: چهل سال جنگ، خشونت، اعمال و فشار تحریم در همه حوزه ها وجود داشته و این چیزی نیست که بتوان با مسائل داخلی و خارجی به آن پرداخت و همه باید برای حل مشکلات موجود کشور بکوشند.

وی با بیان این که البته ضعف هایی وجود دارند، اما بدانید که بیان ضعف ها قدرت آفرین نیست، ابراز کرد: باید از ابزارهای قدرت موجود پلی به سوی اهداف زد و امروز همه شما وظیفه و رسالت آن را دارید که در تامین منافع ملی بکوشید، استقلال کشور را حفظ کنید و در این توطئه که آنان می خواهند عزت ما را بگیرند هوشیار باشید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha