جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سی امین همایش بزرگ وحدت استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز تمام دنیای کفر متحد شد و کمر همت به نابودی اسلام بسته اند، گفت: امروز اتحاد مسلمانان جزء واجبات جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در سی امین همایش بزرگ وحدت استان کرمانشاه، ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به عموم مسلمین جهان، اظهار داشت: امروز دنیای کفر و در راس آن آمریکا اتحاد بزرگی را برای از بین بردن اسلام و خصوصا جمهوری اسلامی تشکیل داده اند.

وی در ادامه با توجه به اینکه کین و دشمنی با اسلام و ایران سرافراز به فرمایش امام خمینی(ره) به خاطر این است که آنها از اسلام ضربه خورده اند، افزود: ضربه ای که استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار از اسلام و انقلاب اسلامی خورده، باعث بیداری و مقابله مسلمانان با مستکبرین شده است.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با بیان این که ثمره بیداری اسلامی در پی حرکت امام راحل و عظیم الشان موجب افشاء ماهیت پلید آمریکا در جهان شده، اظهار کرد: آگاهی ملل محروم و تحت ستم از نقشه های شوم استکبار و دول اروپایی میلیاردها دلار هزینه آنهارا بر باد داده است.

وی خاطر نشان کرد: مصداق بر باد رفتن هزینه های کفر جهانی را در رشادت و پیروزی جوانان فلسطینی دیدیم که در 40 ساعت قهرمان میدان بودند و میزان تسلیم شدن اسراییل که از حمایت همه دنیای کفر برخوردار است را به 40 ساعت کاهش داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز تمام  دنیای کفر متحد شده و کمر همت به نابودی اسلام بسته اند، گفت: امروز اتحاد مسلمانان جزء واجبات بوده و لازم است که همه مسلمانان برای حفظ اسلام، وحدت میان خود را تقویت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha