پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نیازی ۲

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجاس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن اعتقادات دینی جوانان بکار گرفته اند، گفت: مبلغان و طلاب باید با علم، مطالعه و همچنین زبان شیوا و دلایل متقن، پاسخگوی شبهات نوجوانان و جونان باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، امروز در مراسم عمامه گذاری رهپویان فقه و فقاهت حوزه علمیه لرستان، با بیان اینکه ملبغان و طلاب جوان پرچمداران اشاعه فرهنگ دینی در جامعه هستند، گفت: طلاب جوان باید در همه حال قدر لباس روحانیت را بدانند و همواره از هر فرصتی برای تبلیغ علوم قرآنی و سیره اهل بیت(ع) بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه لحظه معمم شدن به یادماندنی ترین و خاطره انگیزترین لحظه برای طلاب است، خاطر نشان کرد: طبق روایت امام زمان(عج) توجه خاص و ویژه ای به مبلغان علوم دینی دارند، لذا طلاب باید با توسل به اهل بیت(ع) و همت جهادی رسالت تبلیغی خود را در محافل گوناگون انجام دهند.

نماینده مردم لرستان در مجاس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن اعتقادات دینی جوانان به کار گرفته اند، گفت: مبلغان و طلاب باید با علم، مطالعه و همچنین زبان شیوا و دلایل متقن، پاسخگوی شبهات نوجوانان و جونان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی در پایان بیان داشت: طلاب و مبلغان باید برای جوانان الگو باشند و با انجام رسالت تبلیغی خود، حرمت و ارزش لباس مقدس روحانیت را حفظ کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha