پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام طائب

حوزه/ همایش «بصیرت عماریون» جمعه دوم آذرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، مسئول قرارگاه عمار در حسینیه ۱۴ معصوم(ع) گراش برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی جعفری در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان و غبار روبی قبور شهدا از جمله برنامه ها در هفته بسیج است.

وی به برگزاری همایش بزرگ وحدت اشاره کرد و افزود: این همایش، شنبه سوم آذرماه با حضور سید هادی افقهی کارشناس مسائل بین الملل و غرب آسیا، در مسجد امام زین العابدین(ع) شهرستان گراش برگزار خواهد شد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گراش تصریح کرد: نمایشگاه محصولات داخلی با عنوان « اقتصاد مقاومتی» در یکی از بوستان های شهر یکی دیگر از برنامه هایی است که به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری دوره میقات صالحین با حضور طلاب و روحانیون اشاره و عنوان کرد: این دوره، روز جمعه دوم آذرماه قبل از نماز عبادی و سیاسی جمعه در حسینیه اعظم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری از برگزاری همایش «بصیرت عماریون» در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: همایش «بصیرت عماریون» جمعه دوم آذرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، مسئول قرارگاه عمار در حسینیه ۱۴ معصوم(ع) گراش برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha