جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میرعمادی

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان در پایان با بیان اینکه مبلغان باید با حضور در بین مردم، در دل ها نفوذ کنند، گفت: روحانی باتقوا، عالم، خداترس و تلاشگر محبوب دل مردم است و در تبلیغ علوم دینی موفق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب لرستانی، با اشاره به اینکه مبلغان و روحانیون با تلبس به لباس تبلیغ، به عنوان حافظان علوم دینی شناخته می شوند، گفت: روحانیت همواره در بین مردم جایگاه خاص و مردمی داشته و به عنوان امین، پناهگاه و ملجاء مردم در همه دوران ها معرفی شده است.

رئیس شورای حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه دین مبین اسلام مکتبی انسان سازاست افزود: مبلغان تلاش نمایند تعالیم این مکتب انسان ساز را پرورش دهند و همیشه رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه گسترش مکتب انسان ساز اسلام در زمان غیبت امام عصر(عج) به دست مبلغان و طلاب علوم دینی است، خاطر نشان کرد: روحانیت، با اخلاص در تبلیغ و همچنین بهره گیری از ابزار گوناگون و با زبانی راسخ، شیوا و متقن، مکتب انسان ساز اسلام و سیره اهل بیت(ع) را در جهان نشر دهند و تلاش کنند شیفتگان حقیقت را جذب  نمایند.

وی با اشاره به اینکه لباس روحانیت لباس تقوا است، گفت: طلاب و مبلغان باید قداست و حرمت این لباس را حفظ نمایند و همواره اصول و مبانی اسلام راستین محمدی(ص) را برای مردم تبلبیغ و تشریح کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان در پایان با بیان اینکه مبلغان باید با حضور در بین مردم، در دل ها نفوذ کنند، گفت: روحانی باتقوا، خداترس و تلاشگر محبوب دل مردم است و در تبلیغ علوم دینی موفق خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha