پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جلسه «کمیسیون سیاسی اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری»

حوزه/ جلسه «کمیسیون سیاسی اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری» امروز پنجشنبه اول آذر در قم برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در جلسه «کمیسیون سیاسی اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری»، وضعیت فعلی «فضای مجازی و راهکارهای کاهش آسیب های آن» با حضور مسئولان و کارشناسان این حوزه؛ سردار جلالی رئیس پدافند غیر عامل، مهندس فتاحی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر جاویدنیا معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور و کارشناسان فضای مجازی حوزه علمیه قم، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارش اقدامات دستگاه های مسئول در این راستا برای اعضای کمیسیون تبیین گردید.

بر اساس این گزارش: براساس آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری، این کمیسیون، موظف است با تشکیل جلسات با حضور نخبگان و مسئولین امور سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی، مسائل مهم داخلی و جهانی که به نحوی به انجام وظایف خبرگان مربوط می شود را مورد بررسی قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی در حاشیه جلسه کمیسیون سیاسی اجتماعی و فرهنگی  مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز میزبان رئيس سازمان پدافند غيرعامل، معاون وزير ارتباطات و معاون دادستان کل کشور بودیم تا جدیدترین گزارش های مربوط به ساماندهی فضای مجازی را به اطلاع اعضا برسانند.

وی فراهم کردن زمينه مناسب براي اينترنت بومي و ملي، نحوه مديريت پيام رسانهای داخلی و نحوه مديريت پيام رسان تلگرام را، پس از حکم قضايي براي متوقف کردن فعاليت هاي آن، از جمله محورهای جلسه امروز اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ملکوتي، توضيح از مسئولان مربوطه در سطوح عالي مديريتي را گام بعدي مجلس خبرگان در بررسي فضاي مجازي دانست.

مخبر کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان افزود: با توجه به شرايط موجود در کشور ، بررسي فضاي مجازي و وضعيت اقتصادي از اولويت هاي کاري نمايندگان مجلس خبرگان رهبري است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha