جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیکار

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه یزد به فعالیت های کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: در فعالیت هایی که کانون مساجد پیگیری می کنند باید به شکلی باشد که آموزش و پرورش نیز در آن وارد شود و تاثیرات این فعالیت برروی دانش آموزان به خوبی قابل مشاهده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد، عصر امروز در جمع اعضای کانون فرهنگی هنری مساجد یزد با انتقاد از سیستم آموزشی کشور گفت: این سیستم برگرفته از سیستمی است که صد سال پیش انگلیسی ها بر ایران تحمیل کردند و سبب شدند که دانش آموزان فقط بخوانند، حفظ کنند و دنبال نمره گرفتن باشند و با این کار سبب شدند که فرزندانمان از اعتقادات دور بمانند.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد افزود: اگر به جای این سیستم که فرد بی انگیزه بار می آورد، سیستم بخوان ، تفکر و نوآوری کن و دنبال نتیجه مثبت باش بود، امروزه این همه بیکار در سطح جامعه نداشتیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه، این یک فاجعه برای یک کشور اسلامی است که بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی بیکار تحویل جامعه دهد، خاطر نشان کرد: تاسف آور است که در استان یزد آمار بیکاران تحصیل کرده بیشتر از کم سوادان باشد.

امام جمعه یزد در ادامه یکی از نواقص کشور را عدم توجه به نخبه پروری و تربیت مدیران شایسته دانست و گفت: در این مدت که بحث بازنشستگان در سطح کشور مطرح شد، ناراحتی های بسیاری پیش آمد که دلیل آن عدم وجود افراد کاربلد و با تجربه بود.

وی در پایان به فعالیت های کانون های مساجد اشاره کرد و افزود: در فعالیت هایی که کانون مساجد پیگیری می کنند باید به شکلی باشد که آموزش و پرورش نیز در آن وارد شود و تاثیرات این فعالیت برروی دانش آموزان به خوبی قابل مشاهده باشد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha