جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور

حوزه/ حجت الاسلام ارزانی ، دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در یزد گفت: چهل گروه سرود، در چهل منطقه از کشور یک سرود واحد را اجرا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی، دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، عصر امروز در دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به فعالیت حدود 25 هزار کانون در کشور اشاره کرد و گفت: از این تعداد 22 هزار کانون به ثبت رسیده است و از این میان حدود 14 هزار کتابخانه در دل مساجد کشور فعالیت دارند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در طول چهل سال گذشته بیشترین ارتباطی که با کشورهای خارجی برقرار شده، بین دولت و مردم بوده است افزود: پس تلاش می کنیم که ارتباط مسجد با مسجد و مردم با مردم با کشورهای دیگر برقرار کنیم.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور عنوان کرد: با توجه به اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم سعی در اجرای برنامه ای متنوع در سطح کشور داریم که در آن 40گروه سرود در 40نقطه از کشور یک سرود واحد را می خوانند، تصریح کرد: برنامه ریزی ها برای اجرای این طرح در کشور شده است که امیدواریم به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha