جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۱

حوزه/ دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) ایلام از برگزاری اختتامیه جشنواره در روز چهارشنبه ششم آذرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام علی اصغربسطامی امروز در نشست با اعضای دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی(ره) استان ایلام، از برگزاری مراسم اختتامیه اولین دوره این جشنواره خبر داد و گفت: آیین اختتامیه جشنواره، چهارشنبه 6آذر برگزار می شود.

دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) ایلام افزود: اختتامیه جشنواره با حضور مسئولین علمی و فرهنگی استان و طلاب خواهر و برادر، در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام از ساعت 9:30 صبح آغاز و طی آن از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، اظهار کرد: در مجموع تعداد  179  اثر در قالب مقاله، تحقیق پایانی و پایان نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این میان 123  اثر مربوط به حوزه علمیه برادران و 56 اثر مربوط به حوزه خواهران است که پس از ارزیابی های به عمل آمده توسط شورای علمی جشنواره، تعداد 25  اثر منتخب شد، از این تعداد 14  اثر از حوزه علمیه برادران و 11  اثر مربوط به حوزه علمیه خواهران می شود.

دبیر نخستین جشنواره استانی علامه حلی(ره) ایلام،  نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی، قرآن و علوم انسانی، الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت را از جمله موضوعات بخش ویژه این دوره از جشنواره علامه حلی(ره) عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha