پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مفتی بلغارستان

حوزه/ مصطفي آلیش گفت: کشورهای استکباری از سلاح، قدرت و ثروت زیادی برخوردارند؛ اما ما مسلمانان با بهره‌گیری از ایمان راسخ خود می‌توانیم بر همه مشکلات پیروز شویم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حمیدرضا آزادی، رایزن فرهنگی ایران در آستانه سفر مصطفی آلیش، مفتی اعظم بلغارستان به كشورمان براي شرکت در سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی وحدت، با وي ديدار كرد.

در این دیدار که روز پنجشنبه اول آذرماه در محل مفتی‌گری اعظم بلغارستان انجام شد، مصطفی آلیش سفر به ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما به دیدار برادران دینی خود در ایران خواهیم رفت و مطمئن هستیم که سفر خوبی در پیش رو خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: همواره به دوستان خود گفته‌ام که ما در بلغارستان جمعیت اقلیتی هستیم؛ اما با ایمان به خدا و ثبات قدم حتماً آینده درخشانی در پیش روی مسلمانان کشورمان وجود دارد.

آلیش افزود: درست است که کشورهای استکباری از سلاح، قدرت و ثروت زیادی برخوردارند؛ اما ما مسلمانان با بهره‌گیری از ایمان راسخ خود می‌توانیم بر همه مشکلات پیروز شویم.

در ادامه حمیدرضا آزادی، رایزن فرهنگی کشورمان در بلغارستان ضمن ابراز خرسندی از سفر مفتی اعظم به ایران، گفت: طبق آیات و روایات اسلامی به طور قطع آینده از آن متقین و اهل ایمان است.

آزادی افزود: رسیدن به این هدف بدون وحدت میان مسلمانان امکان‌پذیر نیست و امیدوارم که این سفر به وحدت و برادری هرچه بیشتر مسلمان ایران و بلغارستان بینجامد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha