پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست تربیتی در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهرک توحید به همت موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) بندرعباس استان هرمزگان

حوزه/«خانم غلباش» در جمع بانوان گفت: دوره نوجوانی مانند دوران کودکی زیباترین مرحله عمر و دوره دریافت ارزش های دینی، فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان از بندرعباس، خانم غلباش در نشست تربیتی که در مسجد حضرت اباالفضل(ع) شهرک توحید، به همت موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) بندرعباس استان هرمزگان برگزار شد، با بیان اینکه دوران نوجوانی دوران بسیار حساسی است، گفت: با توجه به تحولات گسترده در دوران نوجوانی، والدین باید نسبت به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به نقش ویژه والدین در این دوران اظهار داشت: از جمله تحولاتی که در نوجوانی برای فرزندان ما اتفاق می افتد، گرایش به گروه هم سال است.

خانم غلباش تصریح کرد: گرایش به گروه هم سال برای نوجوانان یک فرصت و یک تهدید جدی به شمار می رود. رفتار درست والدین و توجه جدی فرزندان به توصیه های لازم در ارتباط با انتخاب دوست، این تحول درونی را به یک فرصت تبدیل می کند.

کارشناس دینی خاطر نشان شد: دوره نوجوانی مانند دوران کودکی زیباترین مرحله عمر و دوره دریافت ارزش های دینی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی در پایان تاکید کرد: دوره نوجوانی به دلیل قابلیت ها و استعدادهای روحی و جسمی، پذیرای آموزه های دینی و تربیتی در جهت احیا تعالیم کتاب خدا و عترت پیامبر(ص) است، لذا والدین باید به این دوران و جایگاه آن توجه ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha