چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام روح الله نوری مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی

حوزه/ مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه جریان امام حسین(ع) را باید تبدیل به جریانی کنیم که هرکس بر اساس استعداد و توانایی خودش به تقویت آن کمک کند، گفت: امیدواریم که این جریان و رودخانه عظیم به اقیانوس بی کران وصل شود.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام روح الله نوری مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی، امروز در نشستی با جمعی از فعالان هنری مراسم اربعین حسینی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال اولین کاروان هنری از استان خراسان جنوبی راهی کربلای معلی شد که یک کار بسیار زیبا و بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه جریان امام حسین(ع) را باید تبدیل به جریانی کنیم که هرکس بر اساس استعداد و توانایی خودش به تقویت آن کمک کند، بیان داشت: امیدواریم که این جریان و رودخانه عظیم به اقیانوس بی کران وصل شود و باعث تزکیه و برکت بشر گردد تا این بشر باعث تقویت ساحت مهدویت شود و ظهور امام زمان(ع) را شاهد باشیم.

مسؤل مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی عنوان کرد: شک نداریم در این عالم که از فساد پر شده است، این حرکت ظهرالفساد است و نشان می دهد که اگر مردم این ها را ببینند به این جریان هنری می پیوندند.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر اینکه سال به سال بر حضور افراد مختلف از جمله مسیحی ها افزوده می گردد، خاطرنشان کرد: امسال شیعه انگلیسی تبلیغاتی داشت مبنی بر اینکه اربعین محور وحدت شیعیان است.

وی یادآور شد: این سخن کوچک کننده این جریان بزرگ است، زیرا اربعین محور وحدت همه آزادیخواهان عالم است و حسین(ع) ابوالاحرار است و ما باید این را به عالم نشان دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha