پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: امروز بسیج سرافراز و مقتدر الگوی عملی وحدت شیعه و سنی است و مقتدرانه برابر استکبار جهانی ایستاده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو در مراسم جشن میلاد حضرت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، در حوزه خواهران، گفت: همه ما باید از فضای وحدت که به واسطه ولادت حضرت رسول گرامی اسلام (ص)  و با هنرمندی و مدیریت امام خمینی (ره) محقق شده است، در جهت تحکیم وحدت بین اهل سنت و شیعه گام های اساسی برداریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با بیان این که پیامبر رحمة للعالمین است، افزود: خدای متعال حضرت محمد (ص) را الگوی بشریت معرفی فرموده است و باید از آن حضرت الگوبرداری کنیم.

وی با اشاره به این که امروز علمای اسلام و برادران اهل سنت و شیعه در کنار هم با وحدت و همدلی، در برابر تمام دشمنان ایستاده اند، اظهار کرد: حضرت امام جعفر صادق (ع) به اهل سنت توجه می کرد و شاگردان بسیاری از اهل تسنن داشت.

حجت الاسلام کاظم خاطرنشان کرد: امروز دنیای استکبار با تشکیل گرو ههایی مانند طالبان و داعش درصدد تخریب چهره واقعی اسلام ناب محمدی (ص) هستند، لذا باید وحدت و اتحاد خود را بیش از پیش در دنیا نشان دهیم.

وی در پایان اطهار کرد: امروز بسیج سرافراز و مقتدر الگوی عملی وحدت شیعه و سنی است و مقتدرانه برابر استکبار جهانی ایستاده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha