سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: رژیم منحوس عربستان از تمامی امکانات و سلاح های نظامی بهره برده است تا ملت یمن را تحت سیطره خود درآورد، اما نه تنها نتوانسته هیچ دستاوردی داشته باشد، بلکه روز به روز بر تحقیرش افزوده می گردد.

حجت الاسلام مشرفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند اظهار کرد: هفته وحدت زمینه ای برای یادآوری قدرت اسلام و مسلمانان و بهره برداری حداکثری از ظرفیت های اسلام و مسلمین است.

وی افزود: چرا نباید مسلمانان در جوامع بشری پیروز و موفق باشند و حرف اول را در دنیا بزنند، در حالی که برترین سرمایه ها در اختیار اسلام و مسلمین قرار دارد؟

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی با بیان اینکه دین اسلام دارای سرمایه‌های مادی، معنوی، فکری و بهترین پیامبر، هادی و رهنما و همچنین بهترین برنامه، دستور و قانون برای زندگی است، خاطر نشان کرد: جمعیت کثیر مومنین و مسلمینی که دل در گرو اسلام دارند، باید از ظرفیت عظیم استعدادهای مادی و جغرافیایی خود برای ارتقای دین مبین اسلام به خوبی استفاده کنند.

حجت الاسلام مشرفی تصریح کرد: با وجود این همه ظرفیت چرا باید جوامع اسلامی دچار بسیاری از مشکلات و گرفتاری ها باشد و دشمنانی که از نظر ایدئولوژی، برنامه ای و نیروی اجرایی و همگرایی داخلی حقیر و دچار ضعف هستند، بر امت مسلمان حکم فرمایی کنند و جمع کثیری از مسلمانان را در بخش های مختلف کره زمین به خاک و خون بکشند؟

وی مطرح کرد: دشمنان سعی دارند با ایجاد اختلاف، تفرقه، شکاف و یارگیری از جوامع اسلامی این ظرفیت عظیم را از هم جدا کنند، لذا باید هوشیار بود و در دام آن ها گرفتار نشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی عنوان کرد: اگر شیطنت ها و مکر دشمنان نباشد و در مقابل همگرایی، همدلی و وحدت بین جامعه اسلامی شکل بگیرد، قطعا به پیروزی نهایی خواهیم رسید.

حجت الاسلام مشرفی مطرح کرد: اگر مسلمانان تمام داشته های مادی و معنوی خود را در جهت تعالیم قرآنی و رهنمودهای پیامبر اسلام(ص) به کار گیرند، دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند و این را در شواهد و برهه هایی از زمان در تاریخ دیده ایم، که از جمله آن می توان به عمر 40 ساله انقلاب ایران اشاره کرد که در طی این مدت شاهد پیروزی های چمشگیری در برابر جبهه متحد استکبار بوده ایم و این ها نشان دهنده قوت، قدرت، اتحاد و ایستادگی در مواضع و اصول است.

وی ادامه داد: حاصل بهره گرفتن از ظرفیت های اسلام، پیروزی حزب الله لبنان در مقابل اسرائیل است که توانست یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان را به زانو درآورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی عنوان داشت: امروز شاهدیم که مردم مظلوم و محاصره شده غزه در مقابل رژیم پوشالی صهیونیستی پیروزی های پی در پی به دست می آورند و مردم یمن نیز با وجود سختی ها و مشکلات فراوانی که با آن دست و پنجه نرم می کنند، در مقابل آل سعود ایستاده اند و این ها به برکت اسلام و عمل به دستورات آن است.

حجت الاسلام مشرفی عنوان داشت: رژیم منحوس عربستان از تمامی امکانات و سلاح های نظامی بهره برده است تا ملت یمن را تحت سیطره خود درآورد، اما نه تنها نتوانسته هیچ دستاوردی داشته باشد، بلکه روز به روز بر تحقیرش افزوده می گردد.

وی ابراز داشت: آنچه امروز نیاز است که مورد توجه آحاد مسلمانان در عرصه گیتی باشد این است که ظرفیت های عظیم اسلام و جامعه اسلامی را بشناسیم و علی رغم اینکه از استعدادهای بالایی بهره مند هستیم از برنامه جامع و کامل برای زندگی عالی و الهی که خداوند متعال در قرآن برایمان فرستاده بهره ببریم و از این ظرفیت برای اهداف الهی و رشد شکوفایی خودمان استفاده کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری افراد در سراسر جهان وجود دارند که تشنه تعالیم دینی اسلام هستند، تصریح کرد: اگر انسان دارای فطرتی حق طلب باشد قطعا رفتارهای زشت و ناشایست استکبار را بر نمی تابد و از خود واکنش نشان می دهد.

حجت الاسلام مشرفی ادامه داد: بر خلاف جلوگیری مستکبرین جهان، هر از چند گاهی شاهد تظاهرات ها، شعار سردادن ها و اعتراضاتی در نقاط مختلف جهان هستیم و این نشان دهنده آن است که جامعه بشری تشنه معارف الهی است.

وی با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم تا ظرفیت قدرتمند اسلام را خوب بشناسیم و به درستی به کل جهان منتقل و صادر کنیم، افزود: مشکلات و آسیب هایی که در سطح جامعه چه در بعد اقتصادی، ، سیاسی و اجتماعی وجود دارد همه راه حل دارد و راه حل آن نیز در تعالیم الهی و سخن بزرگان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی عنوان کرد: با اعتقاد و باوری که به اسلام و پیامبر مهر و رحمت داریم حرکت به سمت زندگی سعادتمند را برای خود و آحاد جامعه بشری سرعت بخشیده ایم.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه خداوند متعال را نیز شاکریم، زیرا دارای کشوری واحد، متحد، یکپارچه و منسجم هستیم، گفت: رهبر معظم انقلاب رهبری عالم، فرهیخته، پیرو پیغمبر اسلام و عامل به دستورات اسلام است که قبل از این که از نقشه های شوم دشمنان ضربه بخوریم، راه چاره را بیان می کنند، بنابراین وظیفه داریم تا در راستای فرمایشات و رهنمون های این رهبر فرزانه عمل کنیم.

وی بیان کرد: اگر بصیرت و آگاهی نسبت به نقشه های دشمنان وجود داشته باشد و اتحاد بین شیعه و سنی تقویت گردد، همانند گذشته بینی استکبار جهانی به خاک ذلت مالیده خواهد شد.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha