چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدرسه علميه فاطمه الزهرا(س) آمل

حوزه/ مسئول دفتر آستان قدس رضوی در آمل با اشاره به این که آمریکا در حال فروپاشی است، تصریح کرد: باور کنیم که آمریکا رفته رفته در حال افول قدرت است و طولی نمی کشد که همانند شوروی از پا درمی آمده و تجزیه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، کوهستانی در  نشست طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(سلام الله عليها) آمل بیان کرد: در حال حاضر ما با دسیسه های استکبار جهانی مواجه هستیم و نگاه اول به سمت آمریکاست که سرمنشا پلیدی ها و فسادهاست.

وی گفت: کارشناسان و سیاستمداران غربی با هدف القاء جدایی دین از سیاست، معتقدند که باید با ولایت مبارزه کرد و به اعتقاد آنها، شیعه پرنده ای است که دو بال پرواز به نام شهادت و مهدویت و یک زره به نام ولایت دارد كه ابتدا باید زره را از تن آن ها بیرون آورد؛ زيرا وقتی ولایت از بین رفت، دو بال زودتر نابود خواهد شد.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در آمل با اشاره به این که آمریکا در حال فروپاشی است، تصریح کرد: باور کنیم که آمریکا رفته رفته در حال افول قدرت است و طولی نمی کشد که همانند شوروی از پا درمی آمده و تجزیه شود.

وی گفت: دشمنان می دانند که ایران اسلامی قدرت اول  و تصمیم گیر منطقه است كه اين با همت رهبري انقلاب حاصل شده است و همه کشورهای خاورمیانه می دانند آن چه مقام معظم رهبری می فرمایند، عملی خواهد شد.

 کوهستانی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج، بزرگ ترین ارتش دنیا بوده که در کشورهای مختلف اسلامی نیز شکل گرفته است مانند حشدالشعبی عراق، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان و حزب الله لبنان که در منطقه حرف اول را می زند و حریف صددرصد آمریکا و اسرئیل است.

وی افزود: در سوریه نیز جدا از ارتش، جبهه دفاع وطنی تشکیل شده که در حال فعالیت هستند و دشمن از قدرت نظامی ايران خبر داشته و می داند که زمینه ظهور امام زمان(عج) در حال فراهم شدن است، به همین دلیل می خواهد که این اتفاق نیفتد.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در ادامه این نشست با اشاره به فعالیت های آستان قدس در استان های مختلف بیان کرد: در راستای بهره برداری همه مردم ایران و حتی جهان از محصنات و معنویت امام رضا(ع)، دفاتر آستان قدس رضوی در استان ها و شهرهای مختلف تاسیس شد تا با انجام فعالیت های مختلف فرهنگی و ایجاد تحول در جهان، در حد توان  زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم آورد.

وی در اضافه کرد:  آستان قدس رضوی در راستای ترویج سبک زندگی امام رضا و ائمه معصومین(ع) در جامعه، فعالیت هایی از قبیل محرومیت زدایی، تهیه جهیزیه و سبد کالا، پیگیری سلامت و درمان و ساخت و ساز منازل برای اقشار ضعیف، ایجاد اشتغال، تشکیل کلاس های بصیرت افزایی، مهدویت، مشاوره خانواده و ... داشته که در اين راستا بانوان طلبه می توانند در زمینه هایی که مربوط به تبلیغ، سخنرانی و مشاوره های مذهبی و فرهنگی است، همکاری نمایند.

وی در پایان در خصوص نحوه ثبت نام خادمیاران رضوی اظهار داشت: علاقمندان می توانند با مراجعه با سایت آستان قدس رضوی، قسمت خادمیاران ثبت نام نموده تا یک بار در ماه توفیق خادمی در حرم امام رضا علیه السلام)، را داشته باشند، هرچند  طلاب می توانند در همان محل زندگی و محل کار خود نیز با ترویج فرهنگ اسلامی و سیره امام رضا(علیه السلام)، خادم امام مهربانی ها باشند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha