پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بینش مطهر

حوزه/ حجت ‌الاسلام سیاحی، از برگزاری دوره تربیت استاد کتب شهید مطهری در اهواز خبرداد.

حجت الاسلام امیر سیاحی، مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره تربیت استاد کتب بینش مطهر در اهواز، اظهار داشت: در دوره تربیت استاد کتب شهید مطهری که با عنوان «بینش مطهر» برگزار شد، ۴۰ نفر از روحانیون خوزستانی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در این دوره، تدریس سه کتاب از مجموعه کتب شهید مطهری به شرکت کنندگان آموزش داده شد، گفت: استاد این دوره حجت الاسلام و المسلمین موسوی، از اساتید مطرح حوزه علمیه تهران بود که طی جلساتی شرکت کنندگان ضمن مطالعه کتب با شیوه‌های تدریس، قله‌های بحث و ربط مطالب به یکدیگر آشنا شدند.

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه دوره تربیت استاد تدریس کتب شهید مطهری، هر دو ماه یک‌بار در اهواز برگزار می‌شود، افزود: این دوره در هر بار با محوریت آموزش تدریس ۳ کتاب شهید مطهری برای اساتید برگزار می‌شود که در مجموع ۱۰ دوره را برگزار خواهیم کرد.

لازم به ذکر است در دوره بینش مطهر سال جاری، بیش از ۳۰۰ طلبه از ۱۴ مدرسه علمیه شرکت کردند که با برگزاری دوره «تربیت استاد تدریس کتب شهید مطهری» دیگر نیازی به استفاده از اساتید غیربومی در استان نخواهد بود.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمدمقصودی IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    0 0
    باسلام وتشکران شاءالله درهمه استانهاموسسه آموزشی آثارشهیدمطهری زده شودجاداردانصافاآثارشهیددست کم گرفته شده وطلاب دستشان چندان پرنمی باشدبیائیدکلام امام خامنه ای درموردآثارشهیدراعملیاتی کنیدآقایان حوزه علمیه سراسرکشور!ازطرف طلبه درس خارج