پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تحریم ایران

حوزه/ سعید المیناوی گفت: باید از ایران اسلامی و شخص مقام معظم رهبری، برای حمایت های دائمی خود از ملت فلسطین تقدیر کنیم و از تحریم های آمریکا علیه ملت ایران اعلام انزجار می کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سعید المیناوی، امروز در سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، در تهران گفت: مساله وحدت یکی از مهمترین اصولی است که خداوند هم بر آن تاکید دارد و هیچ کسی نمی تواند آن را عملی کند، مگر این که در این عرصه به خلوص برسد و قرآن را به معنای واقعی پیاده کند.

وی افزود: خداوند متعال فلسطین را مقدس پنداشته و در قرآن از آن به عنوان سرزمین مقدس نام برده است؛ مساله مقدس بودن فلسطین از نظر دینی بسیار مهم است.

این عالم فلسطینی بیان کرد: امروز مسلمانان در کل جهان می توانند به این مساله افتخار کنند که چرا که آزادی فلسطین به عنوان یک گذرگاه واقعی بازگشت وحدت بین مسلمانان است؛ امت اسلام نیازمند بازگشت به خود است.

وی گفت: تحقق اهداف اسلامی که در قرآن ذکر شده، نیازمند حرکت عمیق و جریان ساز وحدت اسلامی است؛ اسرائیل در عمق سرزمینی اعراب و مسلمانان شکل گرفته و به یک چالش بزرگ مبدل شده است.

المیناوی بیان کرد: آنچه مرتبط به واقعیت های کنونی ما است این است که برخی از حکومت های عربی به خاطر منافع شخصی خود تصمیم گرفتند که پیمان هایی را با دشمن قسم خورده اسلام داشته باشند.

وی گفت: در کنار این جریان، جریان مقاومتی است که امت و مردم ما با آن مواجه بوده اند؛ امروز مردم مجاهد فلسطین به دنبال احیا و بازگرداندن مجد و عظمت اسلام و قدس هستند؛ مساله فلسطین، مساله اصلی برای امت اسلامی است.

این عالم فلسطینی اظهارکرد: باید از ایران اسلامی و شخص مقام معظم رهبری، برای حمایت های دائمی خود از ملت فلسطین تقدیر کنیم و از تحریم های آمریکا علیه ملت ایران اعلام انزجار می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha