جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امت اسلامی دارای اشتراکات زیادی هستند که همه این نقاط مشترک می تواند محور وحدت آنها قرار گیرد، گفت: قرآن به عنوان کامل ترین و مهم ترین کتاب خداوند متعال نقطه اشتراک همه مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق(ع) و همچنین گرامیداشت هفته بسیج، پیامبر گرامی اسلام را پیام آور وحدت و همبستگی در میان بشریت دانست و گفت: وحدت امروز مهم ترین لازمه جامعه اسلامی برای ایستادگی در برابر دشمنان است.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که با وحدت و همبستگی می توان از هر سدی عبور کرد، افزود: دشمنان امت اسلامی با تفرقه و اختلاف میان مسلمانان به دنبال سلطه بر آنها هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جامعه اسلامی با وجود تفرقه و اختلاف به هیچ پیشرفت و توسعه ای دست پیدا نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: متأسفانه تفرقه میان مسلمانان همواره عامل نفوذ دشمنان خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امت اسلامی دارای اشتراکات زیادی هستند که همه این نقاط مشترک می تواند محور وحدت آنها قرار گیرد، گفت: قرآن به عنوان کامل ترین و مهم ترین کتاب خداوند متعال نقطه اشتراک همه مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که استعمار پیر در طول تاریخ همواره با تفرقه و اختلاف میان مسلمانان به دنبال منافع خود از این کشورها بوده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز همان استراتژی در برابر کشورهای اسلامی حاکم است و این مسلمانان هستند که باید هوشیار باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسلمانان باید از هر موضوعی که عامل اختلاف و تفرقه میان مسلمانان می شود به شدت پرهیز کنند، تصریح کرد: مسیر رسیدن به وحدت میان مسلمانان مشخص است و امت اسلامی باید در همان مسیر مشخص شده حرکت کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که برای دشمن شیعه و سنی هیچ فرقی با هم دارند، بیان داشت: دشمن تنها در پی نابودی اسلام است و به همین خاطر باید امروز در پرتو نقاط مشترک به یک وحدت فراگیر در جامعه اسلامی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha