پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اردوی جهادی

حوزه/ گروه جهادی شهید فهمیده دانشگاه آزاد اسلامی به دو روستای بویک و نویک از توابع دهستان شاخنات خراسان جنوبی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، ابولفضل سازنده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین گروه از دانشجویان دانشگاه آزاد بیرجند همزمان با هفته وحدت و با هدف خودسازی و خدمت رسانی به مردم محروم به اردوی جهادی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه جهادگران دانشجو در این دوره به دهستان شاخنات می‌روند، تصریح کرد: گروه جهادی شهید فهمیده دانشگاه آزاد اسلامی به تعداد 12 نفر در این اردو مشغول خدمت رسانی به مردم دو روستای بویک و نویک می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با بیان اینکه این اردوی جهادی 4 روزه بوده است، افزود: در آن منطقه کارهای درمانی و همچنین در حوزه‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی به مردم روستا ارائه می‌شود و خدمت داوطلبانه در اردوهای جهادی را امری بزرگ، خود جوش و فوق العاده مثمر برای جامعه است و نگاه ویژه ای باید به این برنامه ها شود.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات آموزشی، تحصیلی و علمی، مهارت آفرینی در زمینه ایجاد اشتغال و رونق تولید با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و فعالیت‌های عمرانی شامل احداث خانه محرومان، مسجد و ...توسط دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی انجام می‌شود.

لازم به ذکر است: جهادگران دانشجوی بسیجی در روستاهای بویک و نویک در دهستان شاخنات مشغول فعالیت خواهند شد و تا 5 آذر ماه به فعالیت های خود در منطقه ذکر شده، ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/م

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha