پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی زرگان اهواز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، به ارائه گزارشی از دوره های مختلف علمی- آموزشی اجرا شده در مدرسه علمیه پرداخت.

حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف علمی-آموزشی در این مدرسه علمیه، اظهارداشت: این دوره‌ها عموماً از سوی معاونت پژوهش مدرسه علمیه برای طلاب سطح مقدمات تا پایه 6 می‌باشد.

وی به نخستین برنامه از مجموعه دوره‌های علمی-آموزشی مدرسه اشاره کرد و گفت: دوره اندیشه مطهر به عنوان نخستین دوره برای ۳۰ نفر از طلاب پایه ۲ تا ۴ در دو مرحله اجرا شد.

حجت الاسلام سلطانی، با بیان اینکه دوره‌های علمی-آموزشی در زمینه‌های مختلف پژوهشی، بصیرتی، تقویت مطالعات اجتماعی و.... است، گفت: دوره بینش مطهر در دو مرحله آغاز شد که مرحله اول در نیم سال نخست و مرحله دوم نیز در نیم سال بعدی سال برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، دومین دوره برگزار شده در مدرسه را «طلبه کارآمد و انقلابی» اعلام کرد و افزود: روش مطالعه، خلاصه‌نویسی و مهارت‌های پژوهشی، از بخش‌های این دوره بود که توسط حجت الاسلام نصراللهی از قم، در مدت ۲ روز تدریس شد.

وی به برگزاری نشست‌های علمی در آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: نقش روحانیت در تعمیق باورهای دینی مردم در کنار نشست تقویت تمرکز و حافظه با تدریس حجج‌اسلام حیدری و مرعشی، از دیگر نشست‌ها و دوره‌های برگزار شده در این مدرسه می‌باشند.

حجت الاسلام سلطانی، آخرین برنامه از مجموعه دوره‌های مدرسه علمیه امام المهدی زرگان را برگزاری دوره استعدادهای برتر طلبگی دانست و اظهارداشت: این دوره با شرکت ۲۵ نفر از طلاب برگزار شد که در آن برنامه‌های ویژه آموزشی- مهارتی به صورت خاص به شرکت کنندگان ارائه شد که خروجی آن إن‌شاءالله تربیت استاد از دل طلاب برای آینده مدرسه علمیه می‌باشد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha