پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

حوزه/ حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که امروز کشورمان برای پیروزی در برابر توطئه دشمنان نیازمند تفکر و مدیریت بسیجی است، بیان داشت: اگر این شاخصه های مهم در مدیران و مسئولان کشور وجود داشته باشد به طور حتم کشورمان در برابر هجمه ها و توطئه های اقتصادی و سیاسی دشمن به راحتی پیروز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام سید جلال صالحی مسئول مدرسه علمیه آیت‌الله صالحی ساری، امروز در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در این مدرسه علمیه برگزار شد، بسیج را یکی از یادگارهای ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در دفاع از اسلام و انقلاب دانست.

وی با بیان اینکه خدمات و دستاوردهای ارزشمند بسیج در دهه‌های اخیر بر کسی پوشیده نیست، افزود: این نیروی مردمی و انقلابی همواره در جهت حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی حرکت کرده است.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه بسیج در طول این دهه‌ها همواره برای خدمت به انقلاب و ملت ایران آماده بوده است، بیان داشت: این نیروی همیشه در صحنه، هرگاه احساس کرده انقلاب اسلامی و ملت ایران نیاز به کمک و همراهی دارند بدون هیچ چشم‌داشتی و در کمال اخلاص در صحنه حضور یافته است.

وی، هشت سال دفاع مقدس را جلوه‌ای از حضور ارزشمند بسیجیان در دفاع از ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: بسیجیان با خلوص نیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و موجب خلق حماسه‌های ارزشمندی شدند.

مسئول مدرسه علمیه آیت‌الله صالحی ساری در ادامه سخنان خود همچنین به نقش‌آفرینی بسیجیان در دوران پس از جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: نیروی مقاومت بسیج در امر سازندگی تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیاری انجام داد که بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیج تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه خدمات ارزشمندی در حوزه‌های فرهنگی، خدماتی، عمرانی و سازندگی از خود به یادگار گذاشته است، خاطرنشان کرد: بسیج در حال حاضر پرچم‌دار تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی با بیان اینکه نقش بسیج در تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیار پررنگ‌تر از سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی کشور است، تصریح کرد: اقداماتی که بسیج در این خصوص تاکنون به مرحله اجرا درآورده است در رفع مشکل اشتغال و حمایت از تولید داخلی بسیار حائز اهمیت بوده است.

مسئول مدرسه علمیه آیت‌الله صالحی ساری با اشاره به اینکه دشمن همواره از نقش بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب هراسان و عصبانی بوده است، خاطرنشان کرد: معاندان نظام اسلامی با تبلیغات دروغین و غیرواقعی علیه این نیروی مخلص، مردمی و انقلابی تلاش می‌کنند جایگاه بسیج را نزد ملت ایران مخدوش کنند.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه بسیج جدای از مردم نیست بلکه مجموعه‌ای رشد یافته از متن ملت ایران است، تصریح کرد: امروز کشورمان بیش از هشتاد میلیون بسیجی دارد و با تکیه‌بر همین نیروی همیشه در صحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز کشورمان برای پیروزی در برابر توطئه دشمنان نیازمند تفکر و مدیریت بسیجی است، بیان داشت: اگر این شاخصه‌های مهم در مدیران و مسئولان کشور وجود داشته باشد به‌طور حتم کشورمان در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های اقتصادی و سیاسی دشمن به‌راحتی پیروز خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha