جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حمید دامغانی - فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

حوزه/فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان با بیان اینکه بسیج منشاء خدمات به انقلاب اسلامی و کشور بوده است، گفت: تلاش ها و فداکاری های بسیج بر همگان مشخص است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسم آغاز به کار شورای محلات اسلامی شاهرود، در مسجد رسول اکرم (ص) محله اسلامی شهرک فدک بابیان اینکه وسعت بسیج به گستره همه جمعیت‌ها و اقشار کشور است که تلاش‌ها و فداکاری‌هایش بر همگان مشخص است، بیان کرد: بسیج همواره منشاء خدمات به انقلاب اسلامی و کشور بوده است.

وی افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس با ایستادگی خاصی نقش‌آفرینی نظامی خود را به نحو احسن انجام داد و همچنین در برهه پس از جنگ نیز در برابر کسانی که از داخل می‌خواستند هویت کشور را غارت کنند، با قاطعیت ایستادگی کرد.

سرهنگ دامغانی ادامه داد: بسیج همچنین در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته که در بیان مثال این مشارکت عظیم می‌توان به مبارزه با بی‌سوادی و ریشه‌کن کردن فلج اطفال و آموزشی  فرهنگی و حتی موضوع عمرانی و رفع فقر و محرومیت اشاره کرد.

وی درباره مدیریت محله محور و مردم محور نیز توضیح داد: طرح محله‌های اسلامی یکی از رویکردهای منطبق با تفکر بسیج است که مدیریت را به خود مردم می‌سپارد و نیاز به نقش آفرینی مردم است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: خوشبختانه امروز در سطح استان سمنان ۲۲ محله شروع به کار کرده و امیدواریم شاهد اجرای این طرح در تمام محلات باشیم که کمترین اثر آن کاهش فقر و محرومیت خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha