جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجج الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی و ناصرعباس جعفری

حوزه/ حجج الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی و ناصرعباس جعفری انفجار بمب در بازاری در شمال غرب پاکستان که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن از مردم بی گناه و عادی شده است را به شدت محکوم کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین  سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان و حجت الاسلام و المسلمین ناصرعباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان انفجار بمب در بازاری در شمال غرب این کشور که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن از مردم بی گناه شد و اقدام ترویستی در کنسولگری چین در شهر کراچی پاکستان را به شدت محکوم کردند.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان جنایات اخیر در شهر شیعه نشین پاکستان را به شدت محکوم کرد و خواستار دستگیری عاملان اصلی این جنایات شد.

حجت الاسلام ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان هم اظهار داشت: آمریکا و هندوستان با اقدامات ترویستی در پاکستان می‌خواهند به پروژه تجاری سی پیک چین و پاکستان خدشه بزنند.

 

گفتنی است صبح روز جمعه بر اثر انفجار بمب در منطقه شیعه نشین شهر هنگو نزدیک پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا درشمال غربی پاکستان 40 نفر شهید و 30 تن نیز زخمی شدند.

منابع خبری پاکستان در روز جمعه از تیراندازی مهاجمان ناشناس به ساختمان کنسولگری چین در شهر «کراچی» مرکز ایالت سند در جنوب پاکستان خبر دادند.

پلیس پاکستان اعلام کرد سه تروریست پیش از آنکه بتوانند وارد ساختمان کنسولگری چین در مرکز ایالت سند شوند، به هلاکت رسیدند. در این حمله دو تن از نیروهای پلیس پاکستان نیز کشته شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha