سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آماده باش طلاب جهادی اهواز برای کمک به کارگران شهرداری

حوزه/ از امروز به مدت ۳ شب، طلاب در ستاد مدرسه علمیه امام خامنه‌ای، به حالت آماده باش در آمده‌اند تا در صورت نیاز وارد کار شده و به کمک نیروی انسانی کارگران زحمتش شهرداری و اداره آب و فاضلاب روند.

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ورود سامانه بارندگی به خوزستان و هشدار ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر آب گرفتی معابر شهری و روستایی، اظهار داشت: با توجه به احتمال بارندگی شدید باران و گرفتگی معابر، جمعی از طلاب جهادی کلان‌شهر اهواز، مستقر در ستاد مدرسه علمیه امام خامنه‌ای، تصمیم گرفته‌اند به هنگام گرفتگی معابر، به کمک کارگران خدوم شهرداری رفته و خدمت‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت جهادی توسط طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز مطرح شده است، گفت: بر این اساس از امروز به مدت ۳ شب، طلاب به حالت آماده باش درآمده‌اند تا در صورت نیاز وارد کار شده و به کمک نیروی انسانی کارگران زحمتش شهرداری و اداره آب و فاضلاب روند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، بیان کرد: از همه طلاب مدارس علمیه سطح استان درخواست می‌کنیم تا در صورت نیاز، در این امر خداپسندانه و جهادی شرکت کرده و هرکجا که احساس شد، حضورشان مورد نیاز است، خدمت‌رسانی کنند.

حجت الاسلام کیانی، در پایان گفت: طلاب عزیز اهوازی می‌توانند برای آگاهی از زمان تجمع دوستان و نحوه خدمت‌رسانی به مردم، اطلاعیه‌های کانال اطلاع‌رسانی حوزه علمیه خوزستان را مطالعه نمایند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha