پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشن بزرگ وحدت اسلامی در شهرستان جاسک برگزار شد

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(ص) جاسك از برگزاری جشن بزرگ وحدت اسلامی با حضور طلاب خواهر شیعه و سنی، دانش آموزان و مدیران مدارس سطح شهر خبر داد.

خانم رودانی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از هرمزگان، ضمن تبریک ولادت با سعادت رسول گرامی اسلام(ص) و فرزندشان امام جعفر صادق(ع) بيان داشت: امروز جشن بزرگ وحدت با حضور طلاب خواهر اهل تسنن وتشیع، دانش آموزان مدرسه ابتدايي و مدیران مدارس دبیرستان دخترانه شهرستان جاسک ،به همت مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(ص)، در اين شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به تلاش ها و نقشه هاي شوم دشمن براي نابودي اسلام، افزود: یکی از مصادیق اين دشمني ها تلاش در پراکني و ايجاد فاصله بين مسلمانان شيعه و سني است.

 خانم روداني پور با بيان اينكه شهرستان جاسک یک نقطه استراتژیک برای دشمن محسوب مي شود، تصريح كرد: تلاش حوزه علمیه خواهران در اين جشن، نمایش وحدت اسلامی به شکل متفاوتي از حضور طلاب و دانش آموزان شیعه و سنی در جشن مشترک هفته وحدت بود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(ص) جاسك اظهار کرد: این برنامه یکی از چند برنامه های ويژه هفته وحدت مي باشد که مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(س) جاسك به آن اهتمام ورزیده است.

 وی در ادامه به برخي از برنامه هاي اين مراسم اشاره كرد و گفت: مسابقه ورزشی، طناب کشی، پرتاب توپ، دارت و همچنین اکران فیلم محمد رسول الله(ص) و اردوی یک روزه درون شهری ویژه طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت الرسول(ص) جاسك از برنامه هاي اين جشن بوده است.

خانم روداني پور در پايان گفت: در این عید فرخنده تلاش بر ايجاد هفته ای سرشار از شادی و نشاط برای طلاب و عموم بانوان گرفته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha