پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت، تصریح کرد: با توجه به شرایطی که اکنون برای صهیونیست ها پیش آمده و پیروزی هایی که برای محور مقاومت کسب شده است، کنفرانس وحدت بسیار پرمعنا و اثرگذار خواهد بود و گام بلندی برای فروریختن بنای ترک خورده صهیونیست است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین در حاشیه برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت: کنفرانس وحدت و قرار گرفتن مسئله قدس شریف به عنوان محور وحدت اسلامی موضوع بسیار مهمی است.

نماینده ولی فقیه در قزوین ادامه داد: در این ایامی که شاهد شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی هستیم و کاملا مشهود است وحدت شیطانی که در حمایت از صهیونیست ها در گذشته وجود داشت، در حال از بین رفتن است و قدرت پوشالی این رژیم در حال فروکش شدن می باشد و صهیونیست ها باید پراکنده شوند و به مناطقی که از آنجا آمدند بازگردند.

امام جمعه قزوین افزود: با توجه به شرایطی که اکنون برای صهیونیست ها پیش آمده و پیروزی هایی که برای محور مقاومت کسب شده است، کنفرانس وحدت بسیار پرمعنا و اثرگذار خواهد بود و گام بلندی برای فروریختن بنای ترک خورده صهیونیست است.

انتهای پیام/ ع

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha