پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گفت و گو با مدیر مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) جاسک استان هرمزگان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) جاسک گفت: وحدت بین مسلمانان مهمترین عامل بقا، پیشرفت و کمال جامعه اسلامی است.

خانم روشنی، مدیر مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) جاسک استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) و فرزند گرامیشان امام جعفر صادق (ع) بیان داشت: وحدت مهم ترین عامل بقا برای جامعه اسلامی است و کمال و پیشرفت جامعه، جز در پرتو وحدت، همکاری و هماهنگی بین مسلمانان میسر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه وحدت اسلامی، میراث پیامبر اسلام(ص) است، تصریح کرد: وحدت مهم ترین عامل تاثیر گذار در پیشرفت ها، پیروزی ها و استحکام جامعه ی اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) جاسک در ادامه افزود: وحدت، برخاسته از ایمان به توحید، معاد و نبوت موجب پیروزی و ارتباط قلبی مسلمانان با یکدیگر خواهد شد.

روشنی با اشاره به مشترکات بین مسلمانان شیعه و سنی، خاطر نشان شد: با وجود مشترکاتی همچون ایمان به خداوند، قرآن، پیامبر(ص)، قبله واحد، برخی اعتقادات مشترک همچون نماز، روزه و ...، دسیسه های دشمنان و جهالت برخی ساده اندیشان، در ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان با شکست مواجه خواهد شد.

 روشنی در پایان گفت: هفته وحدت فرصتی برای تفکر در گذشته و آینده است تا با حفظ وحدت و استقامت در برابر حیله های دشمنان دیرینه اسلام، امید آنان را برای نابودی اسلام به یاس و پشیمانی مبدل سازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha