پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس جدید جامعه روحانیت بلتستان پاکستان

حوزه/ در انتخابات ریاست جامعه روحانیت بلتستان پاکستان حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضوی با اکثریت آرا بار دیگر رئیس جامعه روحانیت بلتستان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شیخ غلام محمد شاکری سخنگوی ستاد انتخاباتی جامعه روحانیت بلتستان پاکستان از پیروزی دوباره حجت الاسلام رضوی در انتخابات این جامعه خبر داد و گفت: در ابتدا شش نفر نامزد شده بودند که 3 تن انصراف داده و رقابت میان حجج اسلام رضوی، حیدری و رضوانی برگزار شد.

حجت الاسلام شیخ غلام محمد شاکری افزود: حجت الاسلام و المسلمین رضوی به مدت دو سال در جامعه روحانیت بلتستان پاکستان فعالیت خواھد کرد.

همچنین انتخابات نمایندگان طلاب جامعه روحانیت بلتستان برگزار شد که ۲۵ نماینده از میان ۴۷ نامزد نمایندگی انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون انتخاباتی جامعه روحانیت بلتستان افزود: جامعه روحانیت بلتستان پاکستان گسترده ترین تشکل طلاب پاکستان محسوب می‌شود که دفتر مرکزی آن در قم است و از چندین سال پیش در حال انجام کار فرهنگی و آموزشی در ایران و پاکستان است.

وی تاکید کرد:‌ جامعه روحانیت متعلق به تمامی طلاب بلتستان می باشد و متعلق به گروه، منطقه یا اهل زبان خاصی نیست و از حیث جناح های سیاسی نیز فراجناحی می‌باشد.

حجت الاسلام  شاکری در مورد اعضای جامعه روحانیت بلتستان اظهار داشت: جامعه روحانیت بیش از (500) عضو از علما و طلاب در قم دارد، علاوه بر این در سراسر پاکستان نیز اعضای فراوانی دارد و مشتمل بر اساتید حوزه، محققین، مؤلفین، خطبای شهیر، ممتازین و نخبگان متعدد می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha