جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علميه ريحانه الرسول(س) نكا؛ نشست سياسي

حوزه/ نشست سیاسی بصیرتی با موضوع «بررسی عملیات روانی دشمن در جامعه» در مدرسه علمیه ریحانة الرسول (س) نکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، آقای معافی، از اساتید دانشگاه در این نشست، بیان کرد: دشمن در جریان سیاسی بر روی عملیات روانی ملت ها حساب باز کرده و در اصطلاح با فتوشاپ سیاسی و اجرای برنامه هائی نظیر ساخت فیلم در هالیوود، سعی در القای افکار خود در بین مردم  وجامعه را داشته و  تحت هر شرایطی می خواهد بر جهان اسلام تسلط یابد.

وی افزود: استکبار جهانی طی عملیات های مختلف علیه کشور ایران، دریافت که از طریق تحریم های فلج کننده کاری از پیش نمی برد، لذا به سوی تحلیل های فلج کننده  و تبلیغ آن در جامعه روی آورد.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه تصریح کرد: جریانی در تاریخ وجود دارد به اصطلاح، "تو را نه ...؟ "که در عصر پیامبر اکرم(ص) مشرکین می گفتند : ما خدا را قبول داریم ولی تو را قبول نداریم، بعد از ایشان در زمان امامان هم چنین تحلیل های داشتند، در حال حاضر هم  این جریان نسبت به مقام معظم رهبری وجود دارد که می گویند: ما ولایت را قبول داریم ولی تو را نه و اگر کسی دیگری بود بهتر بود؛ این جریان نفاق و جهالت است .

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین  نباید با امضای بعضی قراردادها مثل لوایح دو قلو، پروتکل الحاقی، و... به دشمن فرصت دهند بر ما مسلط شوند، آنهایی که FATF  را امضا کردند  به شکل کوتاه مدت به دنبال دستاوردهای اقتصادی اند و ظاهرا برخی آرمان های انقلاب اسلامی را فراموش کرده اند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha