شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: بنابر آیه ۱۸ سوره زمر، ما در هرجا باید به دنبال احسن بوده و بهترین کار را انجام دهیم؛ اگر موضوع این آیه را سرلوحه کار خود قرار دهیم، موفقیت های ما در کارها بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر در دیدار نمایندگان طلاب و فضلای خراسان بزرگ که در دفتر ایشان برگزار شد به آیه 18 سوره مبارکه زمر اشاره کردند و اظهار داشتند: خداوند متعال در این آیه فرموده است: «الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ/ به سخن گوش فرا مى‏ دهند و بهترين آن را پيروى مى كنند؛ اينانند كه خدايشان راه نموده و اينانند همان خردمندان».

ایشان ابراز داشتند: بنابر این آیه قرآن، ما در هرجا باید به دنبال احسن بوده و بهترین کار را انجام دهیم.

معظم له اذعان داشتند: اگر موضوع این آیه را سرلوحه کار خود قرار دهیم، موفقیت های ما در کارها بیشتر خواهد شد.

این استاد برجسته حوزه خاطرنشان ساختند: شما نمایندگان خراسان باید قدر خود را بیشتر بدانید؛ چراکه از دیار حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می باشید و باید خدمات بزرگ تر و بهتری داشته باشید.

ایشان تصریح کردند: ما بزرگانی در حوزه داشتیم که زیارت سالانه امام رضا(ع) را در صورت تمکن واجب می دانستند و بر این عقیده بودند که نشانگر عظمت و بزرگی این امام همام است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان داشتند: وجود مبارک امام رضا علیه السلام در سرزمین شما افتخار بسیار بزرگی است که باید قدر آن را دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha