پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار محمدحسین رجبی

​حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس با اشاره به اینکه بیش از یک سوم از جمعیت کردستان عضو پایگاه های مقاومت بسیج هستند، گفت: امروز بسیج به این حد از توانایی رسیده است که در هر کجای کردستان و هر استان دیگری در کشور وارد عرصه سازندگی و عمران شود و برای از بین بردن محرومیت وارد میدان ایثار و جهاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی، پیش از ظهر امروز در اجتماع بسیجیان سنندج که به مناسبت روز بسیج در مسجد جامع این شهر برگزار گردید، اظهار داشت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس و هجوم همه جانبه دشمنان این بسیجیان بودند که با از خود گذشتگی جنگ را اداره کردند و دشمن تا دندان مسلح و حامیانش را مایوس نمودند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز نقش بسیج بعد از دفاع مقدس نه تنها محدود نشده، بلکه نقش آفرینی آن در عرصه های کلان کشوری گسترده تر شده و بسیج به عنوان نهادی عظیم و مردمی همواره در عرصه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و... فعال است.

این مقام نظامی با اشاره به اینکه بسیجیان در کردستان با نام پیشمرگان کُرد، رشادت های زیادی از خود نشان دادند، افزود: هر کسی که دل در گروه این نظام الهی دارد، فردی انقلابی و ایثارگر است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک سوم از جمعیت کردستان عضو پایگاه های مقاومت بسیج هستند، اظهار داشت: امروز بسیج به این حد از توانایی رسیده است که در هر کجای کردستان و هر استان دیگری در کشور وارد عرصه سازندگی و عمران شود و برای از بین بردن محرومیت وارد میدان ایثار و جهاد شود.

سردار رجبی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز هم در کردستان می بینیم که امنیت مرزهای این استان به دست همین بسیجیان مخلص است که جان خود برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق اخلاص گذاشته اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: یکی دیگر از خدمات بزرگ و ارزشمند بسیجیان در کشور، تشکیل گروه های جهادی در کشور است، امروز گروه های بسیجی تحت عنوان نام گروه های جهادی بدون هیچ چشم داشتی در مناطق محروم کشور در حال آبادانی و ساخت و ساز هستند که این را باید جهاد اکبر نامید.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم، تعدادی از خانواده های شهدای استان کردستان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha