جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیجی

حوزه/فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجندگفت: بسیجیان برادر و خواهر از اقشار ۲۲ گانه مانند طلبه و روحانی، کارمند، کارگر، دانشجو، پزشک و مهندس در قالب سازمان مشخص شده اقتدار خود را به رخ دشمنان می‌کشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند امروز در اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری بسیجیان بیرجند، اظهار کرد: بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه با ستمگران است.

وی افزود: بسیجیان بدون وسوسه‌های دنیوی به دنبال اعمال صالح هستند و بسیجیان که بسیاری از آن‌ها به حیات طیبه دست یافتند تمام وجود خود را وقف اسلام کردند و آنچه که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌خواهد انجام می‌دهند.

صادق احمدی عنوان کرد: امروز پنجم آذرماه مصادف با سی و نهمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بسیجیان شهرستان بیرجند از اقشار مختلف گرد هم جمع شدند.

وی یادآور شد: بسیجیان برادر و خواهر از اقشار 22 گانه مانند طلبه و روحانی، کارمند، کارگر، دانشجو، پزشک و مهندس در قالب سازمان مشخص شده اقتدار خود را به رخ دشمنان می‌کشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خاطرنشان کرد: بسیجیان می‌خواهند با افتخار اعلام کنند که مانند 40 سال گذشته با تبعیت از ولی فقیه خود آماده‌اند در تمام صحنه‌های دفاعی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی انقلاب اسلامی حضوری مقتدر و هوشمندانه دارند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha