جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هزاران مسلمان در راهپیمایی میلاد نبی اکرم (ص) در برادفورد حضور یافتند + تصاویر

حوزه/ هزاران شرکت کننده از جامعه محلی شهر بردفورد و شهرهای اطراف در راهپیمایی «صلح» که به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) برگزار شده بود شرکت کردند .

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thetelegraphandargus، هزاران نفر از مسلمانان شهر بردفورد واقع در انگلستان در راهپیمایی «صلح» که به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) برگزار شده بود، شرکت کردند.

در این پیاده روی که روز یکشنبه به میزبانی مسجد اعظم بردفورد برگزار شد، شرکت کنندگان نماز اقامه کرده کرده و پلاکاردها و پرچم هایی حاوی پیام صلح، عشق و مدارا برای بزرگداشت آموزه های پیامبر اسلام (ص) در دست داشتند. در آغاز مراسم سخنرانان برای جمعیت در مسجد صحبت کرده و تنقلات و خوردنی میان حاضران در توزیع شد.

محمد ریاض مدیر مسجد اعظم بردفورد در این باره گفت: تاکید می کنیم که پیام این راهپیمایی همیشه ترویج صلح، شفقت و مدارا بوده است.

این راهپیمایی برای چند دهه در این شهر برگزار شده و هر ساله تعداد زیادی از مردم محلی و دیگر شهرهای انگلستان را به خود جلب می کند.

جنیل علی که از پترزبورگ به کمبریج شایر سفر کرده تا در این راهپیمایی حضور داشته باشد گفت: امروزه نشست ها و گردهمایی های زیادی در سرتاسر انگلستان بلکه جهان به مناسبت بزرگداشت ماه میلاد نبی اکرم (سلام الله علیه) برگزار می شوند. من از جای دوری آمده ام تا در فضای گرم جشن میلاد پیامبر اسلام در بردفورد شرکت کنم، زیرا محبت و استقبالی که اینجا هست جای دیگر ندیده ام.

محمد ایوب یکی از برگزارکنندگان مراسم نیز از تمامی شرکت کنندگان و داوطلبانی که در راه اندازی این تجمع نقش ایفاء گرده اند قدردانی نمود.

محمد نوید سیلوانی مدیر مدرسه نیز می گوید: هر ساله در زمان جشن میلاد نبی اکرم (ص) ما پیامی را که از سوی او برای ترویج آرمان های خوب در جامعه محلی ما آورده شده است را بزرگ می داریم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha