شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسلمانان شهر سوئدی به بی خانمان ها غذا و پوشاک اهداء کردند + تصاویر

حوزه/ در حالی که فصل سرما برای بی خانمان ها بسیار دشوار است، اعضای مسجد مالمو، دومین مسجد از نظر قدمت در سوئد، اقدام به توزیع مواد غذایی و پوشاک میان بی خانمان ها کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از worldbulletin، اعضای مسجد شهر مالمو، سومین شهر بزرگ سوئد اقدام به توزیع مواد غذایی و پوشاک میان بی خانمان ها در فصل سرد زمستانی کردند.

ایوا یکی از اعضای این مسجد که از نظر قدمت در کشور سوئد در مقام دوم قرار دارد می گوید: سعی کردیم غذای خوبی به مردم بدهیم و هیچ کس را فراموش نکنیم. در این فصل سال در خیابان به مردم بی خانمان حس تنهایی و ناپیدایی دست می دهد، اما می خواهیم که با آن ها صحبت کنیم و آن ها را بشناسیم نه به خاطر اینکه بی خانمان هستند، بلکه به این سبب که آن ها انسان بوده و احساسات و عواطف انسانی دارند.

برگزارکنندگان خاطرنشان کردند که به تمامی مردم صرف نظر از دین و اعتقادات مذهبی شان کمک می کنند.

ایوا افزود: درهای ما به روی تمامی مردم جدا از دین و پیشینه مذهبی و نژاد و جنسیت باز است. ما می خواهیم رابطه اجتماعی مان را گسترده تر سازیم و مردم را به همدیگر نزدیک سازیم و در صورتی که ممکن باشد در رابطه با مشکلات دیگر از جمله اسکان آن و استخدام به آن ها کمک رسانی انجام دهیم. و هدف ما کمک به هر دو گروه چه مسلمان و چه غیرمسلمان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha