جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبد کاووس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س)گنبدکاووس گفت: تمام مردم آگاه و بصیر جامعه اسلامی مانند همیشه به دور از تعصبات قومی و نژادی و با حفظ وحدت و اتحاد حول محور توحید و عدالت، برای در سربلندی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

فریبا تیموری در گفتگو خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گلستان بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با پرچمداری رهبر کبیر انقلاب اسلامی و استعانت از رهنمودهای قرآن و عترت، در سایه وحدت اقشار و طوایف مختلف در اسلام به تحقق پیوست و پیام «وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا» را به همگان القا کرد.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام دریافته اند که تنها راه پیروزی بر مسلمانان از بین بردن وحدت و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است و بر این اساس، اهتمام خود را برای از بین بردن وحدت شیعه و سنی به کار گرفته اند تا چهره اسلام ناب محمدی(ص) را مخدوش سازند.

مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) گنبدکاووس ادامه دادد: هر مسلمانی که خواهان اقتدار و سربلندی اسلام است، باید برای حفظ وحدت و انسجام امت اسلامی تلاش کند و بداند وحدت به معنای گرد آمدن  زیر پرچم ولایت و اتحاد در مقابل دشمنان مشترکی است که همواره برای نابودی اسلام و مسلمین تلاش کرده اند.

تیموری، از تمام مردم آگاه و بصیر جامعه اسلامی خواست تا مانند همیشه به دور از تعصبات قومی و نژادی و با حفظ وحدت و اتحاد حول محور توحید و عدالت، برای سربلندی انقلاب اسلامی کوشا باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha