شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: امروز مقابله با طاغوت عصر یعنی آمریکا و اسرائیل و اهتزاز پرچم الله بر فراز گیتی بزرگ‌ترین مأموریت بسیج است.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، امروز در جمع طلاب بسیجی با اشاره به اینکه عصاره بسیج عشق به خداوند است، گفت: بسیج مدرسه عشق و مأمن شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت مخلصانه بسیجی در عرصه‌های مختلف افزود: تولی و تبری نخستین شاخصه محبت حقیقی نسبت به خداوند است.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه جهاد در راه خدا و مقاومت در برابر تهاجم تبلیغاتی دو ویژگی بسیجیان است، افزود: باید بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت اسلامی باشند، هسته‌های مقاومت اسلامی را در تمامی جهان به وجود آورده و در مقابل استکبار شرق و غرب ایستاد.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اهمیت مقاومت در برابر تهاجم تبلیغاتی دشمنان، اضافه کرد: کسی که در جنگ تبلیغاتی عقب‌نشینی می‌کند در نبرد نظامی تاب مقاومت نخواهد داشت.

وی گفت: نقشه راه بسیج، در ادوار مختلف تاریخ نوید آمدن جامعه‌ای را می‌دهد که در برابر دشمن ایستادگی کرده و در راه اقامه ارزش‌های الهی گام برمی‌دارد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تداوم استکبارستیزی، اظهار کرد: مقابله با طاغوت عصر یعنی آمریکا و اسرائیل و اهتزاز پرچم الله بر فراز گیتی بزرگ‌ترین مأموریت بسیج است.

حجت الاسلام سالاری مکی گفت: چارلز جانسون نویسنده آمریکایی و مشاور سازمان سیا می‌گوید به‌زودی آخرین روزهای حیات جمهوری آمریکا فرامی‌رسد که این موضوع ناشی از فعالیت محور مقاومت در دنیا است.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در خاتمه اظهار کرد: در این دوره و زمانه هر کس می‌خواهد استکبارستیز بوده و با آمریکا مبارزه کند، باید خدمت به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha