جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام امید رحمانی

حوزه/ مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: باید در برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نقش پیشگامی و پرچم‌داری روحانیت در انقلاب برای نسل‌های جدید به‌صورت ویژه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام امید رحمانی، امروز در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تأکید بر نکوداشت شایسته ایام دهه فجر، اظهار کرد: باید امسال مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نسبت سال‌های پیش به‌صورت ویژه و متمایز برگزار شود.

وی تصریح کرد: لازم است در این مراسم نقش روحانیت در انقلاب برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین و تشریح شود، زیرا روحانیان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش پیشگامی و پرچم‌داری را بر عهده داشتند.

حجت‌الاسلام رحمانی خاطرنشان کرد: برای معرفی بهتر و شایسته‌تر انقلاب باید با انقلاب دیده‌ها صحبت شود و در این زمینه برنامه‌هایی برای جوانان و نوجوانان گذاشته شود.

وی اضافه کرد: جوانان امروز باید تفاوت‌های دوره ستم‌شاهی با نظام مقدس اسلامی را دانسته و با برکات و خدمات این نظام بیش از پیش آشنا شوند.

حجت‌الاسلام رحمانی در ادامه با اشاره به اینکه امسال ملت ایران به‌صورت ویژه حضور پرشوری در مراسم دهه فجر خواهند داشت، اظهار کرد: حضور کوبنده مردم جواب دندان‌شکن و قاطعی به یاوه‌گویی‌های ترامپ و لبیکی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: جواب یاوه‌گویی‌های دشمنان با حضور پرشور مردم در سراسر کشور در مراسم دهه فجر داده خواهد شد، زیرا چنین حضوری نشان از بصیرت، آگاهی، هوشیاری، تشخیص دوست از دشمن و درک عمیق ملت انقلابی ایران است.

حجت‌الاسلام رحمانی تشخیص درست ملت ایران را سبب آفرینش حماسه دانست و خاطرنشان کرد: این ملت حماسه هشت سال دفاع مقدس، 9 دی و گرامیداشت اربعین حسینی را آفرید و در دهه فجر امسال هم حماسه دیگری را رقم خواهد زد تا از طریق آن قدرت اسلام، انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) را به جهانیان نشان دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha