چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ مسئول ستاد فرهنگی ستاد نماز جمعه شهرستان آبیک از گردآوری خاطرات تولیت فقید مدرسه علمیه خواهران این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم خانی در جلسه ستاد فرهنگی نماز جمعه شهرستان آبیک گفت: خوشبختانه برنامه های ستاد نماز جمعه این شهر هرهفته با محوریت امام جمعه در بخش های مختلف اجرایی شده و نسل نوجوان و جوان بیشتر از نماز جمعه استقبال می کنند.

رئیس ستاد فرهنگی ستاد نماز جمعه شهرستان آبیک با اشاره به این که دست اندرکاران ستاد نماز جمعه باید ارتباط و برخورد خوب و شایسته ای با نمازگزاران داشته باشند، اظهار کرد: در تلاش هستیم که با منابع موجود مسابقاتی با محوریت خطبه های نماز جمعه برای نمازگزاران طراحی و به برندگان جوایز نفیسی اهدا شود.

وی از چاپ وگردآوری مجموعه خاطرات حجت الاسلام موسوی، تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان آبیک خبر داد و بیان کرد: بعد از رحلت مرحوم حجت الاسلام موسوی، دست اندرکاران فرهنگی ستاد نماز جمعه خاطرات وی را به صورت صوتی و تصویری از طریق خانواده، دوستان، روحانیون و اساتید حوزه علمیه قزوین گردآوری کردندکه امیدواریم با رفع مشکلات مالی بتوانیم در اسرع وقت آن را به چاپ رسانده و در دسترس علاقه مندان و شاگردان آن مرحوم قرار دهیم.

حجت الاسلام کاظم خانی اظهار کرد: در مورد مرحوم حجت الاسلام طهماسبی نیز این موضوع نیز در دست اقدام بوده که بعد از چاپ کتاب، این پروژه ارزشمند را نیز پیگیر خواهیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha