پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مطهری

حوزه / مدیریت حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی و جهاد دانشگاهی استان تفاهم ‌نامه همکاری در حوزه های مطالعاتی و پژوهشی منعقد خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، تفاهم نامه همکاری مشترک در حوزه مطالعاتی و پژوهشی بین جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و نهادهای حوزوی استان به امضا خواهد رسید.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان ‌شرقی در نشستی با مدیر جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی ضمن اشاره به مطلب بالا اظهار داشت: ادامه این همکاری‌ ها به صورت تخصصی امری لازم و ضروری و همچنین گامی در راستای سیاست های دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در استان است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل با اشاره به تاثیر مثبت همکاری این دو نهاد در آموزش طلاب عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌ های مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در ارایه آموزش‌ های کاربردی و توانمند‌سازی خانواده طلاب و روحانیون بسیار موثر است.

وی ادماه داد: استفاده از تجربیات جهاد دانشگاهی در تجاری‌ سازی و اشتغال آفرینی خانواده‌ های طلاب و روحانیون می تواند کارساز باشد، ارائه مهارت‌ های فنی و حرفه‌ ای و آموزش زبان‌ های خارجی برای طلاب از دیگر توانمندی های جهاد دانشگاهی است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان ‌شرقی همچنین همکاری در امور پژوهشی و تحقیقاتی، بهره‌ مندی از کلینیک سلامت و ناباروری جهاد دانشگاهی، برگزاری دوره‌های تخصصی و عمومی را از دیگر محورهای همکاری و تعامل دو مجموعه جهاد دانشگاهی و حوزه علمیه برشمرد.

حجت الاسلام مطهری ‌اصل در ادامه از انعقاد تفاهم ‌نامه همکاری بین حوزه های علمیه و جهاد دانشگاهی در حوزه های مطالعاتی و پژوهشی در آینده نزدیک خبر داد.

وی تاکید کرد: اجرای پژوهش ‌های مشترک میان حوزه و دانشگاه تبریز مورد تاکید هر دو مجموعه است که امیدواریم به زودی عملیاتی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha