پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ حسن بغدادی

حوزه/ شیخ حسن بغدادی طی سخنانی در کنفرانس وحدت اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی گذرگاه غرب به کشور های عربی و اسلامی برای مقابله با اسلام و غارت ثروت های مسلمانان است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن بغدادی طی سخنانی در کنفرانس وحدت اسلامی، گفت: رژیم صهیونیستی گذرگاه غرب به کشور های عربی و اسلامی برای مقابله با اسلام و غارت ثروت های مسلمانان است.

وی با بیان اینکه اراده الهی بر این است که جمهوری اسلامی ایران کیان اسلام اصیل باشد، گفت: شرق و غرب نتوانسته به آن دست یازی کند و این کشور گذرگاهی برای قطع دستان غرب از کشور های اسلامی است.

شیخ بغدادی تصریح کرد: متأسفانه رؤسای کشور های عربی به جای این که با ایران در ارتباط باشند، با اموال عربی برای جنگی ویرانگر علیه مسلمانان هزینه می کنند؛ جنگی که هشت سال به طول انجامید و تنها دشمن اسرائیلی از آن سود برد.

وی ادامه داد: این دشمنی با ایران در ظاهر و نهان متوقف نشد، با این وجود جمهوری اسلامی با کینه و دشمنی آنان همراه نشد و قطب نما را به سمت فلسطین حفظ کرد.

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: اگر مقابله ایران و هم پیمانان آن با پروژه آمریکایی نباشد، سازمان های عربی سرنگون و منطقه تجزیه می شد و عربستان سعود اولین کشوری بود که مورد هدف قرار می گرفت.

شیخ بغدادی تصریح کرد: متأسفانه با همه این اتفاق ها، علیه ایران توطئه کرده و برای بقای حکومت خود به آمریکا جزیه پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: آن ها می دانند که ایران یک کشور دوست است که خالصانه برای مسائل عربی و اسلامی تلاش می کند و همچنان در راه فلسطین و مبارزه با استکبار آمریکایی هزینه می کند و در محاصره اقتصادی به سر می برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha