پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار عباس رضایی استاندار اصفهان با آیت الله ناصری

حوزه/ استاد برجسته اخلاق حوزه با تاکید بر ضرورت خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان، تصریح کرد: ارزش هیچ چیز بالاتر از خدمت به مردم نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، آیت الله ناصری، استاد برجسته اخلاق حوزه در دیدار استاندار جدید اصفهان، با آرزوی موفقیت برای وی، اظهارداشت: انجام فعالیت ها بر محور رضایت الهی و رضایت امام زمان(عج)، ضروری است و باید بدانیم که تمام اعمال و گفتار ما در محضرحق و حضرت ولی عصر(عج) است

استاد برجسته اخلاق حوزه با تاکید بر ضرورت خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان، تصریح کرد: ارزش هیچ چیز بالاتر از خدمت به مردم نیست.

وی با بیان اینکه هرکس برای خدا کار کند خدا هم برای او خواهد بود، تصریح کردند: رسیدگی به امور مردم به ویژه اقشار ضعیف و بالاخص کشاورزان از اهم وظایف است و امیدوارم که در سایه امام زمان(عج) موفق و پیروز باشید.

عباس رضایی، استاندار جدید اصفهان نیز در این دیدار گفت: در طول عمرم هیچ گاه به نظام مقدس جمهوری اسلامی نه نگفته ام و همواره پای خدمت به نظام و مردم ایستاده ام.

وی با بیان اینکه استان اصفهان انبوهی از مشکلات و معضلات دارد، اظهار کرد: با ایجاد فضای اخوت، برادری و همکاری و با راهنمایی و رهنمودهای امثال حضرتعالی، این مشکلات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha