پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

​حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: اگر می خواهیم انقلاب از گزند توطئه های بیشمار دشمنان در امان باشد و بیمه گردد باید از آرمان های امام راحل و شهدا دفاع کنیم و همواره روحیه ایثار و جهاد را در کشور حفظ نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، یادواره «شهدای کرامت» صبح امروز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان مریوان با حضور مدیران و فرماندهان استانی و کشوری آغاز شد.

ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه مریوان در این یادواره، اظهار داشت: اقتداری که اکنون ایران و ایرانی به آن افتخار می کند نتیجه و ثمره جانفشانی رزمندگان اسلام و ایثارگران این مملکت است که برای ملت ایران امنیت و آرامش به ارمغان آوردند.

ماموستا شیرزادی ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ شهادت در این کشور جاری باشد، نفوذ دشمنان قسم خورده نظام غیرممکن خواهد بود، امروز جوانان این مرز وبوم در مقابل جهان استکبار سینه ستبر نموده و استقلال این کشور را تضمین کرده اند.

امام جمعه مریوان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید فرهنگ اسلامی در جامعه نهادینه شود، گفت: عزت و افتخار این نظام به اسلام و دین رسول الله(ص) است، این اسلام است که به ما عزت و نیرو می بخشد تا بتوانیم در برابر زورگویان عالم ایستادگی نماییم.

این عالم اهل سنت ادامه داد: اگر می خواهیم انقلاب از گزند توطئه های بیشمار دشمنان در امان باشد و بیمه گردد باید از آرمان های امام راحل و شهدا دفاع کنیم و همواره روحیه ایثار و جهاد را در کشور حفظ نماییم.

ماموستا شیرزادی در پایان سخنان خود اظهار داشت: امنیت کشور مرهون تلاش ها و ایثارگری های مرزداران غیور و بی ادعای این مملکت است، لذا از خداوند متعال برای این بزرگواران عزت و سربلندی مسئلت داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha