پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیرعامل خبرگزاری تسنیم

حوزه/ قلی زاده با تاکید بر این که آرامش و امنیتی که امروز ایران اسلامی در خاورمیانه دارد همه مرهون خون شهدا و نشأت گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: اجر و پاداشی که خانواده های معظم شهدا دارند هرگز کمتر از شهادت در راه خداوند و اسلام نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مجید قلی زاده، صبح امروز در یادواره «شهدای کرامت» که در شهرستان مریوان در حال برگزاری است، اظهار داشت: جایگاه شهدا به حدی بالاست که خداوند متعال جایگاه شهیدان را بسیار والا عنوان فرموده اند و در قرآن می فرماید: «گمان نکنید که کسانی که در راه خدا کشته شده‌انده مرده‌اند، آنها زنده و نزد خدا روزی می‌خورند».

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم ادامه داد: برگزاری همایش های پاسداشت ایثارگری های جوانان این مملکت امری ضروری و بایسته است و امیدواریم که این گونه برنامه های فرهنگی و ثمر بخش تداوم داشته باشد تا بتوانیم بخشی از دین خود را به شهدا و ایثارگران این نظام بپردازیم.

این فعال رسانه ای در ادامه سخنان با اشاره به هفته بسیج و جایگاه آن در انقلاب اسلامی و اقتدار ایران، گفت: اقتدار و حیثیت این نظام اسلامی امروز به برکت وجود بسیجیان در کشور می باشد و این مایه افتخار برای هر ایرانی است.

قلی زاده اظهار داشت: 14 شهید بسیجی که چندی پیش به دست دشمنان نظام در همین شهرستان مریوان به شهادت رسیدند به معنای واقعی معنای بسیجی بودن را تعریف کردند.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم افزود: امروز دشمنان سعی و تلاش بسیاری برای کم رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در کشور دارند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، لذا اگر می خواهیم که این نظام در برابر این همه هجمه های دشمنان بیمه باشد باید همواره در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و نیز حفظ آرمان های الهی این نظام کوشا باشیم.

قلی زاده در ادامه با اشاره به اینکه امنیت اولین و اساسی ترین نیاز انسان می باشد، بیان داشت: آرامش و امنیتی که امروز ایران اسلامی در خاورمیانه دارد همه مرهون و نشأت گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اشاره کرد: بالاترین جهاد و ایثار را همین شهدا انجام دادند. این بزرگواران جان و هستی خود را برای حفظ اسلام و انقلاب فدا کردند که این بالاترین جهاد در نزد خداوند متعال می باشد.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم گفت: یکی از وظایف امروز ما در مقابل ایثار و از خودگذشتگی شهدا، حفظ یاد و نام آنان در جامعه است.

این فعال رسانه ای با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی در حفظ دستاوردهای انقلاب دارد، افزود: شهیدان در آن چنان مقامی هستند که نیازمند برگزاری بزرگداشت نیستند، بلکه ما نیازمند برگزاری این چنین برنامه هایی هستیم تا راه این عزیزان را فراموش نکنیم.

قلی زاده یادآور شد: امروز بزرگداشت یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست و باید گفت که اجر و پاداشی که خانواده های معظم شهدا دارند هرگز کمتر از شهادت در راه خداوند و اسلام نیست.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم گفت: شهدا در دامان شیرزنانی رشد یافته اند که جایگاه آنان در جامعه ما به عنوان مادران شهدا بسیار بالاست و نیز باید از همسران شهدا که سعادت همزیستی با این ایثارگران را داشته اند، تقدیر و تشکر نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha