شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/مسئول آموزش عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۴امام رضا(ع) بیرجند، گفت: با توجه به هجمه‌های سنگین دشمن و راه انداختن جنگ نرم تمام عیار، دوره های بصیرت افزایی و آگاهی‌بخشی از ضروریات است و برگزاری این دوره‌ها بهترین و اثر بخش ترین راه مقابله با جنگ نرم است.

به گزارش خبرگزاری "حوزه" از بیرجند، حجت الاسلام حسن سبزین‌ مسئول آموزش عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۴امام رضا(ع) بیرجند، ظهر امروز در دوره بصیرت‌افزایی و کارگاه آموزشی که در تالار میلاد بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به این‌که خانواده به عنوان رکن اساسی و تاثیرگذار در تعالی جامعه است و یکی از مهمترین اهداف تهاجم فرهنگی دشمن، ضربه زدن به خانواده‌ها است و در راستای مبارزه با جنگ تمام عیار فرهنگی که دشمن علیه خانواده‌ها راه انداخته، بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، بصیرت دینی و تعمیق اعتقادات و باورهای دینی و تقویت روح معنویت از ضروریات است.

 وی ادامه داد: در همین راستا دوره دویست و دهمین کارگاه آموزشی بصیرت‌افزایی با موضوع سبک زندگی و همسو با طرح‌های مصباح ۲و ۴جهت کارکنان و خانواده‌های مرکز آموزش ۰۴امام‌ رضا(ع ) بیرجند پیش‌بینی شده است.

مسئول آموزش عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۴امام رضا(ع) بیرجند تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این دوره‌ها، افزایش بصیرت و افزایش سطح آگاهی‌های خانواده و شناخت ولایت است.

حجت الاسلام سبزین بیان داشت: از آنجایی که یکی از راه‌های دستیابی به بصیرت رعایت تقوای الهی است، در راستای برنامه‌های مصوب، طرح‌های فرهنگی و آموزشی مصباح ۲و۴ با موضوعات شیوه همسرداری و محبت در خانواده، شیوه همسرداری و شیوه نشاط در خانواده، شیوه تربیت فرزند، اخلاق در خانواده و آسیب‌های فضای مجازی با حضور اساتید و روانشناسان مجرب و با حضور ۱۵۰ نفر از همسران‌ کارکنان‌ مرکز آموزش ۰۴امام رضا(ع) در محل تالار میلاد برگزار می‌شود.

وی‌ ادامه داد: با توجه به هجمه‌های سنگین دشمن و راه انداختن جنگ نرم تمام عیار، دوره های بصیرت افزایی و آگاهی بخشی با حضور اساتید توانمند بسیار می‌تواند راهگشا باشد.

مسئول آموزش عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۴امام رضا(ع) بیرجند با اشاره به اینکه برگزاری دوره های بصیرت افزایی بهترین و اثر بخش ترین راه مقابله با جنگ نرم است، یادآور شد: اثربخشی دوره های بصیرت‌افزایی در بالا بردن روحیه رزمی کارکنان ارتش بسیار مهم است.

حجت الاسلام‌ سبزین‌ با بیان این‌که در پایان این دوره به همه شرکت کنندگان در این جلسه گواهینامه صادر خواهد شد، تبیین کرد: در روز اختتامیه این دوره به ۳۴نفر (۲۴همسر کارکنان ارتش و ۱۰فرزند) به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha