سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدرسه علميه حضرت آمنه(س)فريدونكنار، ديپلماسي در قرآن

حوزه/ نشست علمی پژوهشی با عنوان «دیپلماسی در قرآن»، در مدرسه علمیه حضرت آمنه (س) فریدونکنار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، آقای طالبی، در نشست علمی پژوهشی با عنوان «دیپلماسی در قرآن»، در مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) فریدونکنار، با اشاره به عوامل اصلی دشمنی استکبار جهانی با ایران، بیان کرد: پایبندی به اسلام ناب و ارزش های دینی، استقلال طلبی، آگاهی بخشی به جوامع دیگر، عدالت طلبی و مقابله با دشمنان از جمله دیپلماسی ایران در برابر دشمنان بوده که باعث مقابله آنها با ما شده است.

 وی افزود: دشمن در پی دوقطبی کردن است که این کار در زمان انتخابات بیشتر صورت می گیرد؛ همچنین سعی دارد از راه تحریم، حداکثر فشار را در حداقل زمان ممکن بر انقلاب تحمیل کند، هدف از این کار، نارضایتی مردم در جهت تغییر رهبری نظام است، لذا وظیفه ما دفاع از جایگاه رهبری است.

وی در ادامه گفت: فشار اقتصادی، تسلط بر معیشت مردم و تغیر سبک زندگی از دیگر ابزارهای دشمنان  علیه جمهوری اسلامی است که در این مسیر از ابزارهای رسانه ای مانند شبکه من و تو استفاده می کنند.

کارشناس فرهنگی در پایان با اشاره به دیپلماسی قرآن در برابر دشمن، خاطر نشان کرد: قاطعیت در برابر دشمن، ترک عافیت طلبی، مطالبه گری، رفتار عاقلانه داشتن نه احساسی، پاسخ به موقع به شبهات، امید داشتن، اعتماد راسخ به کارآیی نظام اسلامی از جمله اموری است که در قرآن به آن اشاره شده است.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha